Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg svir og klør i underlivet. Har brukt Canesten i tilfelle sopp, men det ser ikke ut til å ha noen virkning. Synst også kjønnsleppene er hovnet opp. Er det vanlig at de blir fyldigere? Har tatt en urintest hos lege og den var helt fin.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Kan det være bakteriell vaginose da? Lukter det ekkelt der nede? Ellers så kan det vel kanskje være hovene talgkjærtler eller?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Det lukter ingenting, men jeg klør meg snart ihjel. Heldigvis klør jeg ikke langt inn. Hva skal jeg gjøre? Hva er bakteriell vaginose? Har aldri hatt dette problemet før. H.I.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Sikkert ikke BV siden det ikke lukter noe, da kan det nemlig være en sjenerende lukt. Kan det være at du produserer kjempemye utflod som kan irritere da? Uff, synes synd på deg jeg:-/ Det går sikkert over, men det tar vel bare tid tenker jeg. God bedring!
Lykkelig@ Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Kan være lurt å kjøpe melkesyrebakteier i kapsler på apoteket. Det hjelpte meg. Har vært borti dette selv også, og det er veldig plagsomt!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå