Jerry 82 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Lillegutt har begynnt å legge seg til på magen, da ligger han omtrent med ansiktet rett ned i lammeskinnet sitt.. Bør jeg snu han? Han er 7 mnd og snur seg veldig bra både fra mage til rugg, og fra rygg til mage. Har jo hørt at det ikke er farlig at de sover på mage når de legger seg sånn selv, men syns det er ekkelt likevel..
yasmina Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Nei,ikke snu ham. Hvis han klarer å snu seg selv er det helt greit å sove på magen. Hvis du snur han vil han nok bare snu seg tilbake......
Jerry 82 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Oki! syns det bare ser så skummelt ut, redd han ikke skal få puste skikkelig...
Avokado Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Du trenger ikke snu han. Poden her gjør det samme. I begynnelsen snudde jeg han for jeg syntes det var skummelt. Han snudde seg straks tilbake til magen. Slik holdt jeg på hele kvelden. Ende opp med å vekke han. Han puster plenti ikke vær redd!! Du blir vant til det!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Min lille gutt snur seg også rundt på magen. Jeg syntes det var veldig ekkelt for jeg har hørt at det ikke har noe med om de kan snu seg selv eller ikke. Jeg har hørt at de som dør i krybbedød ofte mangler refleksen som gir beskjed til hjernen om at de får for lite surstoff. Derfor kveles de uten å være klar over det. Jeg har gått til anskaffelse av sånn pose som man fester i sengen slik at de ikke kan snu seg. Det er litt godt for min egen del, for jeg lå og var engstelig hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå