Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Tror det er hemroider jeg har, men siden jeg altid tenker på det verste så er jeg redd for at dek kan være noe annet. Har generelt vært plaget med hemoroider etter fødsel da de være utvendige og gjorde veldig vondt. Igår hadde jeg litt hard og stor avføring og da plutselig kom det masse hemoroid lignenede ting ut. Det jeg synes er merkelig det var at de trakk seg inn igjen med en gang og gjør ikke vondt. Har ikke helt lyst å dra til legen? Noen som har opplevd lignende???
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Du må til legen da. trodde hemorrider var sprekker i/v endetarmsåpningen og ikke "ting" som kommer ut og trekker seg inn igjen. Det hørtes voldsomt ut. Kanskje du har små magotter som titter ut når du er på do? Kjøp en markkur og se om det hjelper, ellers så vet jeg ikke annet enn at du må dra til legen.
Expat Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Ikke uvanlig det, og så lenge du kan dytte dem inn igjen (gjør det til en vane!) og de ikke blir harde og vonde pga at de blir klemt av så er det vel greit? Hele "drueklaser" kan noen ha...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Drueklaser???????? Æsjjjjj. Om jeg får det skal det opereres. Hvordan har man analsex med rompa full av slikt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå