hAndy Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hjelp!!! Nå gulper poden bare han ser melkeflaska - så ille er det nesten. Gulpet står ut av munnen hans til tider. Lurer faktisk på om det er spy. Lar han ligge på gulvet- da gulper han mest. Men, også når han sitter oppreist. Han er 7 mnd. Får 3 flasker om dagen i tillegg til 2 grøtmåltider og middag. Gulper ikke så mye av grøten- men, middag og vann kommer også opp igjen. Hans alllmenn tilstand er kjempefin- smiler og flirer hele tia, men gulpingen er utmattende på psyken min vil jeg si.. Tørker og skifter hele tia, vil ikke låne han bort- ikke så festlig at han gulper ut alle venninnene mine liksom... Alt av råd , tips o.l mottaes med takknemlighet.
Babykilo Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Skifte mme? Du kan jo prøve et annet merke og se. Eller kanskje du har begynt med noe nytt i kosten? Skjønner godt at det er litt ekkelt. Spør på hs.
hAndy Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Faktisk , så har jeg akkurat snakket med hs. Hun skulle se om barnekegen hadde en time til oss i løpet av neste uke. Kunne være noe med lukkemuskelen i spiserøret. Refluks eller noe sånt.. Noen som har vært borti det eller???? Hva gjør man da liksom?? Men jr er en go gutt- og veier 10 kilo, og er 7,5 mnd- så han vokser dog gulpingen:)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har lest at gulpe-barn har godt av å sitte i en vippestol etter måltid for da faår maten sunket. + at du ikke bør herje med ham. Sånn weeee- opp i luften å rundt om kring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå