Gå til innhold

Jeg har vært på UL i dag! 8+6

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilbud om tidlig UL, siden jeg mistet i uke 8 i høst.

Alt sto bra til! Det var ikke så lett å se at det var en baby, hodet var litt større enn resten av kroppen, men den så fremdeles litt ut som en peanøtt :-) Vi kunne også se knoppene til armer og ben. Babyen var 22mm lang. Og hjertet slo så fint i full fart! :-)

Nå kan jeg endelig slappe av! Og i kveld skal vi fortelle det til familien!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7837031-jeg-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag-86/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det høres helt fantastisk ut.. Går å venter på det samme faktisk pga SA i uke 8 i des..

Tok det lang tid før du ble innkalt? Legen min sendte en henvisning til sykehuset igår...Er så SPENT!!!!! :)

Så koselig at dere skal fortelle det til familien i kveld da!!! Lykke til!!!!

Legen min sendte henvisning i romjulen, og jeg fikk brev av sykehuset ca en uke etter. Men jeg måtte jo vente en stund før jeg kom inn etter det da. Men jeg er glad for at jeg ikke gikk før i uke 8, for da ser en jo mer, og en er sikker på å se hjertet slå! Hvor langt er du på vei?

Takk for det! Men sier du at det er stort med 22 mm når man er 8+6 på vei? Jeg fødte nemlig en gutt på 4,5 kg sist gang, men vet ikke om det er mulig å se at de kan bli like store når de er så små? Vet du? Neste baby kan godt være litt mindre... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...