Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei ser det er mange slanke tips osv. her inne bare lurer på om dere går på sykehus dietter ol når dere er gravide, er det sundt?? Jeg er veldig beskymret for min egen vekt i dette svangerskapet, har et barn fra før da la jeg ikke på meg mer enn 6 kilo. Tror ikke det blir resultatet denne gangen, prøver å være bevisst på hva jeg putter i munnen. Bør man slanke seg når man er gravid?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7837014-slanking-n%C3%A5r-man-er-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 18. januar 2007 #2 Del Skrevet 18. januar 2007 Nei, man skal IKKE slanke seg. Jeg var hos lege på tirsdag. Jeg har litt problemer med blodsukkeret, til tross for at jeg har levd sunt hele svangerskapet. Jeg har en mild form for svangerskapsdiabetes. Jeg har kun gått ned i vekt hele svangerskapet, og det syns egentlig ikke legen noe om. Selv om vi er store skal vi ikke bevisst gå ned. Det får vi heller ta før eller etter graviditet.. Høres lettere ut enn det er.. hehe MEN.. det å spise sunt er til hjelp for både deg og baby. Jeg har lagd min egen diett. Masse grove knekkebrød, hvitt kjøtt, grønnsaker, lite poteter.. Salat har jeg til alle middager.. Drikk masse vann! Light brus drikker jeg, ikke veldig mye, men litt. Og det tar vekk det verste sukkerhungeren.. Og spis ofte men lite.. Alt med måte mener jeg. Har du veldig lyst på sjokolade så syns jeg man skal ta en liten bit! Men ikke hele posen;-) Og selvfølgelig.. gå turer eller trim det du orker selv. Selv har jeg veldig problemer med bekkenet.. Så her blir det ikke så veldig mye trim! Nå har ikke jeg igjen så lenge, er i uke 34. Så da blir det nok mer trim! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7837014-slanking-n%C3%A5r-man-er-gravid/#findComment-7837433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå