Gå til innhold

Noen som vil bytte for en dag?

Bellen^2

Anbefalte innlegg

For kun en dag kan jeg tilby følgende byttehandel:

-Normal størrelse på blæra, så du slipper å gå på do fire ganger i timen

-Muligheten til å sove på magen

-Klippe dine egne tånegler og barbere leggene selv

-Å ikke oppleve et skikkelig hurlumhei i magen hver gang du får i deg noe som inneholder snev av sukker

-Se at vekta går nedover i stedet for oppover

Alt dette byttes mot:

- En hel natts søvn!

PS: Håper at dere bærer over med meg at jeg fortsatt "henger" her inne. Det er så ensomt på DIB!

Fortsetter under...

JA!!! Nattesøvnen har jeg faktisk intakt. Jeg sa seinest i går at jeg vil bytte hva som helst for kunne ligge som jeg vil og rekke ned til tærne mine (jeg begynte nesten å grine av mine fæle føtter, så nå får jeg spandert fotpleie av gubben hehe).

PS. Vi liker å ha deg her. Bli så lenge du vil :-)

Hei....

Ja skjønner at du vil bytte. Men det er ikke mye nattesøvn her heller.... Lå våken til halv tre i natt og opp før syv. Så nattesøvn er det heller dårlig med for meg også. Enten er det vanskelig å finne en god liggestilling så lenge ryggen er vond. Eller den lille rakkerungen finner ut at den skal holde ball der inne... Hmmm...

Hold deg her inne hos oss. Det er så koselig å ha deg her med dine små innspill om hvordan det er å bli mor... Så kan vi andre lære litt om det som vi enda ikke vet hvordan blir, he he...

Hei! Bytte nei takk!!! :o) Er så heldig at jeg fremdeles er liten i magen. Det eneste jeg savner er å sove på magen og at vekten går nedover. Ellers så sover jeg kjempe godt om dagen og prøver å nyte det mens det varer. Skjønner faktisk ikke helt hvordan jeg skal klare disse våken nettene og tidlig opp om morgenen. Samboer bare lo av meg i går når jeg kom med setningen hvis jeg begynner å stå opp tidligere om en stund så skal jeg.... Han sa bare hvis??? Tror ikke du vet helt hva som venter deg jeg. Uff, ja jeg skjønner frustrasjonen din over søvnen, tror jeg kommer til å slite litt selv....

Koselig at du henger her inne enda :o)

Hilsen murmeldyret :o) Det var det som burde vært nicket mitt.

Annonse

Hei Bellen!

Jeg synes absolutt det er bare koselig at du fortsatt er her! Hyggelig å høre hvordan det går med deg og Knøttet :-)

Jeg har desverre ikke en hel natts søvn å bytte bort, men en lang, oppstykket en kan du få :-) Det er jo det deilige med å gå ut i permisjon. Får jeg ikke nok søvn på natta, tar jeg bare et par ekstra timer utpå formiddagen. Men du får vel ikke bestemme selv til hvilket tidspunkt du får sove. Skjønner godt at det er frustrerende. Jeg fungerer veldig dårlig med lite søvn (blir grinete), og gruer meg litt til det der. Men jeg håper på å lære meg å benytte de anledningene den lille sover. Det er nok entreningssak:-)

Heisann

Bare bra du henger med her inne og passer litt på oss som ikke har født enda.

Vet ikke om jeg vil bytte, synes jeg sover lite som det er.

Har nå begynt med pute under magen når jeg ligger på siden for å avlaste litt, men dette fører til at jeg våkner hver gang jeg snur meg.

Men det er kanskje luksus å kunne sove 10 timer, dog ikke i strekk, hver helg....? Regner med at det ser snart slutt på den tiden, ja.

Kos deg meg Knøttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...