Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har blitt skikkelig øm akkurat i "hårfestet" og rundt der "der nede", akkurat der knapper på bukser og slikt ligger. Noen som vet hva dette kan være?? Er lissom vondt og ømt. Verker ikke, men vondt å ta på og stryke over. Kjenner ikke noen kuler eller noe når jeg kjenner etter, men er kanskje litt hovent? Blir nesten litt bekymret..
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Barberer du? det kan være inngrodde hår i så fall. Eller hudirritasjon pga såpe? bytt til en mildere for hele kroppen og se om det går over. Ellers kan det hende at knappene trykker, hvis du går i trange bukser? skjørt en stund kan jo hjelpe..Jeg har hatt litt irritasjoner pga barbering og såpe selv og vet at det går over. Høres ikke ut som noe farlig hvertfall:)
AnonymeAnine Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Du har ikke bare hatt sex og er øm pga det? På skambenet (fælt ord)?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Har ikke barbert der i det siste, og har heller ikke hatt sex på en stund. Stakkars sambo:P
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Kjønnsbenet og kjønnslepper. Jeg har ihvertfall ikke skamnoesomhelst på min kropp:)
AnonymeAnine Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Fint:-D Jeg har aldri hørt at det heter kjønnsben, men det er jo et mye bedre ord enn skamben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå