♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... kan lese syte innlegget mitt på når mannen ikke er klar forumet... Det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt... Men sånn ellers, finfin form... Hva med deg?? klem
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Litt uggen om dagen, men ellers alt bra... litt sur for at gubben ikke var hjemme når jeg hadde EL, men ellers bra.....
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... Han var på guttetur var ikke det?? Uff da.. Ikke bra å være uggen da... Kanskje dere traff likevel, hehe hvis det ble noe på søndagen da=o) hihi... Men har selv vært litt syk... Hadde noe skikkelige kramper i magen på mandag... Helt jævlig..Klarte ikke stå, ligge eller sitte.. Måtte sitte på huk over dassen... det var det som var best.. hehe... Fant ut at jeg kanskje skulle lene meg på senga i stedet... På huk mot senga...Sist jeg hadde sånne smerter så var jeg nesten 3 mnd på vei...Enten så var det livmoren som strakk seg eller så hadde jeg en SA...For jeg blødde når jeg fikk de smertene, og når de smertene kom så blødde jeg enda mer, så vet ikke helt...Så, enten så skulle jeg ha tvillinger eller så var det livmoren som strakk seg... VONDT var det hverfall...Visste ikke at jeg var gravid så jeg vet egentlig ikke hva som skjedde... Men er ikke det nå... Hehe..Tok en test for sikkerhetsskyld... Hvis jeg skulle ha blitt det så måtte det hvert hull i dongen og det var det ikke...hehehe... Oj ble langt...hihi...
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Uff da, det hørtes ikke bra ut!!! Det ble noe på søndagen ja, men tviler på at det funka gitt..... Jaja, kanskje like greit, for jeg skal jo på fylletur neste helg!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hehe.. fylle tur ja... Hihi... Får gå å legge meg etterpå jeg.. Kanskje jeg blir litt i bedre form... Kjenner jeg har lyst eksplodere...=o/ Er hjemme med en syk gutt...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... Bytter jobben din mot den bortskjemte, sutrete, grinete og trøtte gutten jeg har...
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 Hehe, de er omtrent like bortskjemte, sutrete og grinete de klientene jeg driver med... I tillegg er halvparten dopa eller tukler med småunger..... NICE!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Eeehhh... tror jeg tar tilbake tilbudet... Hahaha.... Uff bare han snart sover...Er kjempe trøtt.. også skulle jeg vært å kjøpt meg noen sko...=o( har ikke vintersko.. Håper det er noe igjen nå da...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Herregud!!! Er det mulig... Les svaret jeg fikk av anonym da... http://www.barnimagen.com/forum/thread/7836904 Tror jeg må begynne å forklare hele min situasjon før jeg legger ut et syte innlegg neste gang...
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Herregud, hva skjer med å blande seg sånn da?????? Jeg vet ikke om jeg hadde sagt med en gang at jeg var forlova heller, for da hadde mamma begynt planlegginga med en gang!!! O skrekk O gru!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Ikke sant... Men er jo greit å komme med meninger men ikke når man slenger dritt om sin til kommende...=o( Eneste grunnen til at jeg ikke har sagt noe til foreldrene mine er at jeg vet ikke hvordan de vil reagere... Liker å vite sånt på forhånd..=o)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... Det er litt vanskelig å vite det på forhånd da, du skal vel forhåpentligvis ikke forlove deg så mange ganger?? Hehe.... Tror du ikke de ville blitt glade? Dere har jo en sønn sammen og alle greier? Eller tenker du på det, fordi dere ikke skal gifte dere på en god stund? At du liksom vil vente til det "nærmer seg?" Bare spør jeg altså!!! Tror de blir glade jeg, med mindre typen din er en psykopat eller hva det var anonym kalte han! ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Hehe... Litt vanskelig ja, men lov å håpe..hihi... Jo, tror kanskje de ville ha blitt glade, skjer noe hvertfall..hihi.. Men nå sover gutten min så skal jeg kose meg..kommer senere=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå