mamma39 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 hei . kan du se på oss, om vi i familien holder oss sammen . barna er født, 300193 130195 141298 4901 14803 mannen min 170867 jeg født 271067 sånn generelt har en viktig sak gående ang. oss hele familien . kan du se hvordan den går?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 mener og ha sett på deg før ang dette her....og får opp det samme som før..at dere må jobb for og holde sammen...ser at dere sliter veldig..spesilet du og mannen din..så er velig usikker der....men alt kommer ann på dere og på hva du/han vil...synest egentlig ikke at mann skal spå om slike ting...fordi at det er mange som lever seg så inn i det og følger det vi sier...derfor har jeg ikke så lyst til og si så mye om det... Håper du skjønner meg :) God klem til deg vennen
mamma39 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 takk for svaret. vi jobber mye ang. forholdet vårt. men den saken jeg spurte om som gjelder alle oss i familie, kan du se hvordan den går. den er ganske viktig for oss alle , den gjelder barna og oss2.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jeg er desverre i klarsynt...så jeg klarer ikke og se hva den saken gjelder....(noen mener jeg er klarsynt....) men for at jeg skal kunne hjelpe deg trenger jeg litt mere informasjon....
mamma39 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2007 siden mannen min har psykiske problemer, så må han han ha støtteaperate inn i bilde. psykogen tenker da også på barna, siden pappan dems er syk, så har søkt på besøkshjem til barn, støttekontakt, og barnhage til de 2 minste. kan du se om vi får dette.? eller må vi mase(krangle) oss til det. mannen min er innlagt på pyk.senter og har vært der i 8 mnd. derfor tenker vi på barna oppi dette. har trots alt 5 stk. også er det med psykisk syk ikkke sant, mange som tenker ensidig da. kan du se hvordan det går med barna og meg da oppi dette her. unnskyld masingen.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal være ærlig i mot deg siden du spør om svar..liker det ikke...men du ber om det....uff synest synd på deg.... Det jeg får opp er at barna dine får støttekontakt..barnehage osv...men det skjer er at det kommer til og slite enda mere på deg ser jeg...for da er du redd for og miste barne dine..... Ser også at du til slutt tar med deg barna og reiser bort fra alt sammen...for føler at du er på randen til og knekke sammen...så helt ærlig...jeg ser at du skiller deg fra mannen din....men dette kan jo forandre seg...føler at du er hos han pga at han er syk og at du synest synd på han...det er grunnen til at du står ved hans side....Det er det jeg får opp på deg.... Liker ikke og skrive slike ting..men du ville ha svar vennen...hvet ikke om du ser på dette som negativt eller positivt??? Klemtil deg
mamma39 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 ser det som posetivt jeg ; ) har nå lenge sagt hvis han ikke blir bedre, så kan jeg ikke bo sammen med han. Må tenke på meg selv og barna. men har bestemt meg for og se om han blir bedre til sommeren . i det behandlingsopplegget han er i nå. glad at du så at jeg får det til barna, dem er viktigs for meg. takk skal du ha ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå