tina 79:) Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Den siste måneden har alt bare eksplodert! Magen har poppet ut, og frøet vårt romsterer som en villmann der inne til alle døgnets tider! I går fikk jeg følelsen av at jeg burde ta en titt på magen min, og jammen hadde den ikke begynt å bevege seg den også! Så nå har vi fått kontakt fra utsiden for første gang!!! Det er helt fantastisk!!! Ser ut som om magen plutselig buler eller får en liten krampetrekning. Føler nesten at det skjer noe nytt hver dag jeg nå! Er så veldig glad!!! Elsker det lille mennesket som har det så gøy der inne! Er 21+3 i dag.
coscos Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Synes det er kjempemorsomt med liv i magen! Først så var det bare jeg som kjente noe inne i magen, så kunne jeg kjenne liv på utsiden, så min mann når han la hånden sin på magen, og nå så kan vi se at det beveger seg! Jeg er i uke 25. Av og til så "skjelver" magen, og av og til så hopper den opp og ned. Når jeg kan slappe av litt hjemme på kvelden, så blir jeg liggende å bare se på at magen lever sitt eget liv! Er virkelig fasinert av babyen der inne :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Så kjekt! Eg gler meg til magen min også byrjar hoppe og bevege seg. Kjenner jo chiquitin som snurrar rundt der inne, og kjenner h*n sparke når eg legg handa der. Mannen min synes det er litt vanskelig å kjenne, for chiquitin likar å sparke rundt navlen min, og der har eg så sterk puls at det er vanskeleg å skilje spark frå puls viss eg ikkje seier "der! kjente du det?!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå