Gå til innhold

En tanke om ant egg man bør sette inn..

Anbefalte innlegg

Hei

Så var det dette med insetting av egg….(skal sette inn i morgen fredag). Jeg fikk kun ut 3 egg og 2 ble befruktet og så har tenkt følgende;

Alt1: Hvis eggene er av god kvalitet setter jeg kun inn ett for det er vel større sjanse for at det kan skje noe galt hvis man får tvillinger?

Alt2: Jeg produserer jo så få egg og får derfor ingen på frys. Man har jo dobbelt så stor sjanse for å bli gravid hvis man setter inn 2 egg. Hvis man da blir gravid med tvillinger og ikke ønsker mer enn to barn har man jo gjort unna dette med en gang…

Hva tenker dere om dette? Og ant egg dere ønsker å sette tilbake?

Fortsetter under...

Hei.. jeg fikk ut 9 egg, forrige gang 12.. alle ble befruktet... og jeg satte inn 2 egg begge gangene...

Syns det er greit å ha dobbel sjans om du forstår.. sist gikk det galt på rugedag 9 og nå er jeg på 11 og alt ser bra ut, og i dag er jeg også kvalm...

Jeg hadde satt inn 2hadde jeg vært deg... lykke til

Takk for svar jenter.

Hvis ikke samboer setter seg helt på bakbena så tror jeg det blir 2 egg. Skal høre hva de anbefaler oss i morgen.

Samboer sa nemlig at hvis det skulle bli flere barn skulle vi ikke gjøre dette en gang til....!! Heldigvis har vi betalt for en pakke på 3, men satser jo på at det klaffer på første forsøk.

Lykke til begge to.

Gleder meg til å følge etter som ruger.

Jeg fikk satt inn to egg men er gravid idag med ett foster. så det er ikke nødvendigvis sånn at to egg blir tvillinger men sjansen er 25% mot 1/300 ved bare ett egg. ble også fortalt at det har ingen innvirkning på hvernandre slik at det evt ville kunne forstyrre hverandre i å bli festet eller noe. det eneste er at tvillingsvangerskap er mer risikofyllt. men er du ellers sterk helsemessig burde ikke det være noe problem.

lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...