Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Igår kveld da jeg skulle legge meg til å sove, fikk jeg plutselig skikkelig en HARD stikk i underlivet, på "veggen"... Det gjorde såååå vondt... Etter det gikk det greit, bare ømt... Noen som vet hva det er? Er det strekk eller noe? I morges var jeg forberedt med å se litt blod, men nei, heldigvis ingenting... en ubehagelig opplevelse, må jeg si...... Før jeg glemmer det, er i uke 31 + 5
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Høres ut som noe de aller fleste av oss her inne har, men er du veldig usikker så ville jeg ringt JM:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Du har hatt det? Og hva er det? Ikke så farlig, kanskje?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ja, har stadig stikk her og der, ofte nede i livmortapp-området blant annet. Det kan være at ting strekker på seg, trekker seg samme, babyen som sparker etc, men som sagt, er du usikker så skal du ringe JM eller lege slik at du får utelukket at det kan være andre ting. Bedre å ha sjekket en gang for mye enn for lite:)
tessa4? Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Hei hei! Var akkurat på vei inn her for å spørre om det samme!! Jeg vet ikke hva det kan være for noe. Jeg har hatt det flere ganger daglig nå i snart to uker, og det er forferdelig vondt. Kjennes ut som en kniv som stikker fra innsiden og ut!! Kan av og til føles som om det er en nerve som klemmes (jeg har isjas-problemer i tillegg).. Dette er mitt tredje svangerskap og har ikke hatt dette med de andre... Skal til legen neste uke, så jeg får vel bare bite tenna sammen til det og spørre da. Lykke til ihvertfall og god bedring (vet du trenger det, for dette er vondt)!!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Tenker at det er jo masse som skal tøyes og strekkes nå de siste mnd. Den er jo bare 40 cm i uke 32 og skal vokse 10 cm til fødselen..minst! Har hatt endel ligamentstrekk det siste pga at livmoren vokser.. Det er sikkert ikke noe alvorlig, men ring jordmoren din så du får svar som er tryggere! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå