Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 ...er babyene deres egentlig nå? Jeg synes ikke det er like mye action i magen lenger. Kjenner litt dytting og litt sånne glidende bevegelser noen ganger om dagen, men det kan gå noen timer mellom hver gang... Flere som har det sånn?
Hege *fødeklar!* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 hei, jeg har termin i morgen, og har nesten vært litt bekymret, har følt det på samme måte som deg, veeeldig rolig, bare glidebevegelser. men jeg har kjent liv hver dag, og tar det med ro. Tror det er vanlig at det blir litt stille på slutten, baby sover mer og mindre plass. men er det for rolig, så må du ringe føden, alltid greit og snakke med de som kan dette. lykke til! Håper vi snart er i mål
rahi Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ja, mer sånne seige, glidende bevegelser her også. (termin idag) Lite spark, mer sånn at jeg kjenner at det er hender og føtter som tumler litt inni der Min baby er rolig i lange strekk på dagtid - antar at han sover når jeg er våken og beveger meg. Om natta er det mer liv og røre. De har jo ikke så mye plass å røre seg på lenger, men samtidig er det viktig å kjenne etter aktivitet og ta kontakt med helsevesenet om en bekymrer seg eller er i tvil.
Mammasin Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Her og...men i går kveld og i natt var det veldig kraftige "glide"bevegelser..itillegg til sammentrekninger. Så for meg at hun blir presset nedover og spreller litt for å komme unna:) Fikk også et realt slag i mellomgulvet akk når jeg hadde lagt meg og samboer mente det måtte være et sånnt "knepp" som noen beskriver som starten på åpningsfasen..hihi Den gang ei, er nok bare ønske tenking fra vår side. 2 dager til termin.
Nesly Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Har termin i dag.. Babyen min er også roligere nå, for et par dager siden kjente jeg nesten ikke bevegelse i det hele tatt...kjente litt mer i går da..Tror det er normalt at de er roligere på slutten ja, de har mindre plass osv...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg. Det er klart det er trangt der inne nå. Men man blir jo litt bekymra noen ganger :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Myeeeeeeeee mindre aktivitet her også..... Kjenner liv hver dag men ikke så mye som jeg gjorde.... Var på kontroll i går og alt var bare bra og det var helt normalt med mindre aktivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå