Gå til innhold

Noen som drømmer mye rart, sånn som jeg gjør??

Anbefalte innlegg

Jeg lever skikkelig dobbeltliv for tiden!!!!

Natt til i går var det først mordere i leiligheten min, som klippet av meg en og en tå.... Etter at sambo hadde vekket meg, fordi jeg skrek sånn, drømte jeg at jeg var med i "Fritt Vilt"....

Og i dag morges når vekkerklokka på mobilen ringte, er jeg sikker på at man kunne velge slumringsmodus! Jeg valgte den for førstefødende??!!!!

Fortsetter under...

Ja, jeg drømmer myyye for tiden, spesielt på morgenen. Normalt gjør jeg ikke dette. Ikke skumle ting stort sett, men rare drømmer, som virkelig ikke henger på greip!!!

Tror hjernen jobber overtid, hehe, og vet ikke om det har noe med at man er litt ekstra opptatt av enkelte ting for tiden (bebiser f.eks)

Husker bare drømmene akkurat i det jeg våkner og så er det jaggu borte innen jeg har kommet på jobb, så jeg har heller ikke noen "gode historier"

Litt slitsomt igrunnen ,for er 10 ganger vanskeligere å våkne når du er hovedperson i DEN historien som er langt fra virkeligheten! :-)

Mamma var visst helt vill når hun gikk gravid med meg , og rett etter at hun hadde født meg....

Pappa tok henne igjen tre etasjer ned i blokka de bodde i, da drev hun i bare trusa og ringte på hos alle naboene og sa det brant inne hos dem!!!

Hun får høre den enda for å si det sånn!!!

Hmm... høres ille ut dette her....

Du har nok en alvorlig lidelse! Nei, bare tulla, du vokser det nok av deg - thihi!!!

For bare noen mnd siden hadde jeg stått opp på natta og hentet blomsten på kommoden (jeg var veldig fornøyd med den blomsten) og tatt den med tilbake i sengen. Den plastikkformen rundt var falt av på gulvet, så det var mold overalt....

Min mann kjente det var noe rart og skrudde på lyset, han var ikke akkurat blid for å måtte skifte sengetøy da nei. Jeg prøvde meg med at det like så godt kunne ha vært han som hadde hentet blomsten, men den plastikkformen rundt lå på gulvet på min side av sengen.....

Annonse

hahaha

drømmer myyye sykt jeg og.

her om natten var jeg med i skrik filmene..

men der var det en med en kjempepenis som stakk ned alle med penisen sin..

sambo våknet jævelig brått av at jeg hadde balletak på han..

erre mulig.. ha ha

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!!!! Så morsomt!!!!

Jeg lå og "koste" med sambo her for en stund siden, og så var jeg så sliten, så jeg halvsov litt samtidig.... Og noen ganger når man sovner inn, får man sånne rykninger, og det fikk jeg, og hogg til der jeg koste.... Gubben hylte som bare det, og jeg hadde "røre-forbud" i mange uker framover!!! Hahaha

Hahahahaha... *lerogler* noe så morsomt å lese...hehehehehihihihi...

stakkars mannfolka.... Hva de må gå igjennom med oss... hihi...

Kan ikke huske noen drømmer jeg har hatt jeg nå men de har vært ille de og ...

Kanskje jeg kommer på noe senere...hihihi

Hehe...dere har jo morsomme drømmer dere da! Jeg drømmer om døde og utsultede kaniner, båter som kræsjer i hus og dreper alle... Men i natt var jeg på middag på Slottet og lekte med Ingrid Alexandra da :) Da jeg kom hjem hadde mannen min endevendt badet og satt vaskemaskinen inn i dusjen og det var vann overalt :) Hehe...heldigvis bare en drøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...