Hufsetutta Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Min jordmor hevder at pasienthotellet ikke blir aktuelt for meg fordi jeg skal ha KS. En venninne av meg ble imidlertid flyttet til pasienthotellet to dager etter sitt KS ved samme sykehus (Ullevål). Noen som vet/har erfaring med dette? Vil jo tro at det kommer an på formen min, og håper derfor vi får muligheten til noen dager der.
Hege *fødeklar!* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 hei, jeg hadde hastesnitt med min første, Og ble flyttet til pasienthotellet et 2 dager, hele den etasjen er beregnet fødende og har personell der hele tiden. Dette var i 02, og jeg regner med at det ikke er noe forandring på det. Var egentlig litt godt og komme dit. Men seff ser de an formen din først. Bare pass på aircondition der, de hadde satt den på fullt og endte opp med nyfødt som var potte tett! Lykke til
Hufsetutta Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Flott! Takk for svar. Håper jeg også får komme over dit etter et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå