maiprins Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt! -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Fumla25 Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea tosofo (17. juni iflg BV) gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbolla Skrevet 18. januar 2007 #2 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt! -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Fumla25 Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea tosofo (17. juni iflg BV) gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) Jeg skal bli mamma!!! min første ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7836874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #3 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt! -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Fumla25 Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea tosofo (17. juni iflg BV) gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Pernille el. Theo, 020607 [mamma maria+ pasassjer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7841679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt! -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea tosofo (17. juni iflg BV) gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! Fumla25 og prinsen(Fra 14 til 16 etter UL) --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Pernille el. Theo, 020607 [mamma maria+ pasassjer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7841812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #5 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt tosofo y el chiquitin -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! Fumla25 og prinsen(Fra 14 til 16 etter UL) --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Pernille el. Theo, 020607 [mamma maria+ pasassjer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7843404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 20. januar 2007 #6 Del Skrevet 20. januar 2007 1. Chjoppen får to tette 01.06.07 Merrily blir mamma igjen Gresel blir endelig mamma! -ee Gaga fra Oslo, første barn:) --------------------------------------------------------------- 2. Pernille el. Theo i magen MiamiBab y Juni 07 Jumanji blir 2barnsmor.. Maddemor - med spire:) Mother Superior Nøtterøyjente venter nr 1 -------------------------------------------------------------- 3. 1+1=2 M@mi33**få r nr 2 Mamut grysom Nettnett gunnik Xenaen - får nr 3 Blitzy Ninni35 ----------------------------------------------------- -------- 4. Mammamia_73 Mimma75 mitt 3 barn Tuvamamman roosees, venter nr 4 ------------------------------------------------------------- 5. løve 75 Mia73 BabyiMagen77 Simasefa ( byttet nick fra herreguderdetsant?) ------------------------------------------------------------- 6. Po rsgrunnsje nte venter nr. 1 Yes!!!!! Nå kommer nummer tre Sunny - juni07 Regnbuemor venter nr. 2! Som blir en gutt! Dizzie_1 blir tobarnsmor larven MayTang Tingeling77 Nov77 - førstemann:) mari~med reka~ ------------------------------------------------ ------------- 7. orakel; jeg venter nr 3 og er ikke kvalm denne gang, fantastisk! RS-75 ------------------------------------------------------------- 8. Coo lmommy 080607 Ke lebek skal ha nr. 2, håpefull trine-> junibarn i magen Salami lbhu ------------------------------------------------------------- 9. Hauge sunds jente venter nr 3,9 eller 10 juni :-) Sun74 venter nr 2. Håper på et lite nurk mother superior venter nr 2 Håper på eit lite nurk ღC's mamma med baby i magenღ Mrs Solstråle venter en liten en!!!!!!!!!!!! nick med nurk i magen ------------------------------------------------------------- 10. martina85 får sin første baby:) Bens mor Eilitatulle+enpåvei Natasha Mamma`n til Celine*gutt ombord -------------------------------------------- ----------------- 11. Vil-ha -liten skal endelig få en liten:-) Nordlandsjenta1970 *Knøttimagen* amilde venter gutt nr 3 nøste --------------------------------------------- ---------------- 12. Jamma blir mamma for 2. gang Hormonbomba venter 3. ------------------------------------------------------------- 13. Lenemor-i-juni Li nchen, 1.gang, Drammen, gutt tosofo y el chiquitin -------------- ----------------------------------------------- 14. Sol82:) MillaMia prinsesså* (mens termin) Kaktus, Bærum, venter gutt ----------------- ---------- ------- --------------------------- 15. Nickoline venterpåbaby ( utfra siste mens termin) wims Twolittleonessoon Lothiriel BCventernr3 Nenya^84 (flytter litt etter UL) rmaria*15juni*prinsesse (flytter fra 20 etter ultralyd) -------------------------------- ------------- ----------- ------ 16. Siw og Ola Maj sa`s mamma med baby i magen Mom 76 gulan elinelinea gojinta Atengaflus med nr 3! *Muffin*med baby i magen* Eva86 LilleLaLuna venter gutt i Sandnes. (Flyttet på etter UL)! Fumla25 og prinsen(Fra 14 til 16 etter UL) --------------- --------- ------------- ------------------------- 17. Tristane med gutt i magen Susen82 *DrømmenOmMagen* Ninami med spire Cille vil ha nr 2 Queen Racoon Mook pinki82 -------------------------------------------------------------- 18. Liljen 4 NR1. mammaen til Mia term.180607 ------------------------------------------------- 19. A:1977 Verso sn ia wicc ababe Lykkeliten3. Trondheim ego1407 (en liten gutt:-) -- ------- ---- ------ --------------------------- 20. Lucie1976*20.06.07* Enestående_20.06 måne73 (har en gutt fra før) Bubbbles: her ankommer den lille=) -------------------------------------- ----------- 21. Ellen81 venter første Krokodillemor ------------------------------------------------- 22. morijuni gravi d_22 JENTO 25 brølende løve Sommarbejbi ) Lykkelita;) PrinsessaPåErta 22.06.07. ---------- ----------- -------------------------- 23. Mochicka kanske snart meg En liten spire er på plass:) Klompen '74 (venter nr.4) ------------------------------------------------ 24. ~hope~ isl72 Ajf78 får sin første! Mammamaren får Lille Gull (førstefødt), om det enn er jente eller gutt, på sykehuset i Stavanger! ----------- ------- --- -- ------------------------- 25. englemamma gravid -------------------------------------------------- 26. moniccen 260607 (har to fra før, tror jeg får ca 2 uker før termin:) ) Gullklumpen*26.06.07* mamman til gullgutten Troll_mor - Sarpsborg - Termin ) Dieseldoris håpet er lyseblått - med spire Wisi 260607 (snart)to-søte-små ----------------------- -------------------------- 27. Myrnia venter nr 4.270607. --------------------------------------------------- 28. Parasit FruJuni venter nr.3 -------- ------- ------------------------------------ 29. Bruble ------------------------- --------------------------- 30. mamilde venter gutt nr 3 Regnbuemor Eva8 Pernille el. Theo, 020607 [mamma maria+ pasassjer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7868163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 20. januar 2007 #7 Del Skrevet 20. januar 2007 SORRY, så nå at det var en nyere liste. Da legges denne "død", og så skal jeg gå inn og legge meg inn på den nyeste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836346-ny-termin-liste-siden-ingen-setter-inn-mitt-navns%C3%A5-gjorde-jeg-det-selv/#findComment-7868180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå