MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hei, og takk for igår=) kjempekoselig å møte deg:P Klem Monica
oktoberjentene;) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei hei=o) Takk for i går.. var kjempekoselig å møte deg også Nå har jeg akkurat stått opp.. hehe.. jeg er så trøtt om morgenen.. merkelig. heh..jeg som egentlig er en morgenfugl.. men men.. satt dere lenge i går eller??
oktoberjentene;) Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Nå skal mannen min og jeg på cc en tur.. se på barneting =o) hihi... kommer ikke på bim før i kveld.. ville bare si ifra.. litt spent på hvordan det går med "kynnerne" dine.. håper jordmor eller lege finner ut av det.. ha en fin dag =O)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 *dytte tl du kommer tilbake* =)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 *hihi* Jeg er heeeeelt fraværende idag:P kan ikke du bare legge meg til på msn??? *knis* [email protected] (bare og legge meg til andre og da, om dere oppfører dere;))
oktoberjentene;) Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 sorry.. mannen min har okkupert dataen i hele kveld.. grr* skal ordne med msn i morgen.. har ikke brukt den på lenge skjønner du.. hehe.. ikke så lenge siden jeg kom meg på nett igjen... natti natt**** =O)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2007 Aha:) Vel, nå er det du som er gravid, og BIMMER, så nå er det bare og okkupere tilbake pcen igjen;) *hehe* snakkes
oktoberjentene;) Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Nå har jeg lagt deg til msn min =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå