Tussa og Sofie Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg var en tur på shopping i går, men så går jeg rundt og er litt usikker på om jeg skal gidde å kjøpe nye olabukser (sånne trange i beina vet dere) og enkelte klær generelt, for hvis jeg blir gravid snart da (håper jeg) så passer jo ikke dette, og for alt jeg vet kommer jeg aldri inn i de samme str. igjen. Noen andre som har "shopping-kvaler" pga dette? Eller er det bare jeg som tenker for mye....hehe!! Har sååå lyst på noen nye klær skjønner dere.... :-)
mia engel&fia frøken Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 jeg tenker likt som deg. har kjøpt meg to gravid kjoler som jeg håper jeg får brukt til sommeren.. he he men har du veldig lyst på en ny bukse syntes jeg du skal kjøpe den, tar jo litt tid før magen vises når man har blitt gravid og du kan sikkert bruke den en stund med strikk i livet..
Shake those eggs 11pp Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville ha kjøpt buksa! Det tar 3 mnd før du i det hele tatt synes...og da vil du nok ha fått brukt den buksa mye allerede ) Jeg tenker også slik, til en viss grad... Men jeg tenker også at det jeg ev kjøper nå vil jeg få brukt ihvertfall 3-4 mnd og kjenner jeg andre jenter som jeg kjenner meg selv vet jeg at etter 3-4 mnd vil man igjen ha noe nytt.. Da kan du kanskje (heldigvis) kjøpe deg mammaklær!!! )
Tussa og Sofie Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 Ja, er sant det....Og ja jeg er også sånn at etter 3-4 mnd er jeg dritt lei hele buksa og vil ha ny!! men gensere og topper kan man jo kjøpe masse av, litt enklere, også er det jo mye av moten for tiden som også er egnet for gravide med litt mage. Disse lange toppene som er vide i livet f.eks.... og sko, ikke minst, føttene blir jo ikke lengre, hehe, bare litt tykkere en periode kanskje :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå