7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 er så spent.. hva kan jg forvente meg? lurer på hvor mye han veier nå? hvor lang er han?? har ikke veid siden før jul-.. han får vel sprøyter etc? blir han syk av det? sover han mye etterpå? spennende:) ha en fin dag jenter:)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Blir spennende å se hvor stor gutten din har blitt da ja Går nok bra med sprøytene,gruet meg jeg også. Men gikk overraskende bra,han var bare trøttere enn vanlig og sov mye samme dagen. Var seg selv dagen etter igjen Lykke til
Møøø Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 lykke til! Vår 3 mnd ktr blir ikke før om en uke, da er snuppa nesten 4 mnd. Har ikke veid henne siden 6 ukersktr, så det blr spennende..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Det er kjempegøy å se hvor mye de har vokst og lagt på seg! De sjekker også hvor sterk nakken er ved å legge barnet på magen. Jenta mi fikk feber, hadde vondt i stikket og var grinete i 2 dager. Vet det er veldig opp og ned med hvordan de reagerer, for enkelte merker ingenting. Uansett, kjøp inn paracet stikkpiller på forhånd, så er du forberedt dersom han skulle få feber.
WP-TLogPeanut Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Blir spennende å se da,hvor mye han veier og hvor lang han er Tuppa mi sov masse etter sprøyta , og fikk litt feber og ble snørrete. Gikk fort over da,og allmenntilstanden var fin Lykke til på kontroll da,alltid like spennende
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hei ! Takk for kjempekoselig treff =0) (Føler jeg har kjent deg hele livet....) O er såå søt ! På 3.mnd.kontroll blir de veid og målt. Så ser barnelegen på barnet, deretter HS. Slemme HS gir srøyter, en i hvert lår. Men det gikk veldig fint med S, hun gråt litt med det samme. Men merker ikke noe etterpå, litt trett kanskje.... Lykke til =0)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 takk for lykke ønskninger det går nok sikkert bra ja.. og takk for super koslelig treff oktobermamma;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå