Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Er det noen andre enn meg som irreterer seg nærmest grønn, av at typen snakker om andre jenter han synes er pene, ??????? og at han glor noe sinnsykt hvis han ser noen han synes ser bra ut, jeg blir så trist når han ikke hører hva jeg sier fordi han ser på andre.. han nekter for det når jeg blir sur... ( jeg haaater det... og tror dere det beyr at han har lyst på dem??? jeg stirrer ikke på andre menn, som ser så nogenlunde bra ut... for jeg har den jeg vil ha... skriver det her, for her er lettest å få svar... )
BettyBoob Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 dessverre så har de fleste gutter et sånt gen...er fryktelig irriterende, iallfallnår han nekter for det! neste gang det skjer så si til han at du hadde foretrukket om han hadde holdt det for seg selv, for du blir såret.
cielo *to barns mamma* Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Nei, han gjør ikke det heldigvis og da har jeg selvfølgelig ikke noe med å svare deg. MEN det jeg har merket etter at jeg fikk barn (ikke gått ned alle kiloene etter siste enda) og ikke føler meg helt på topp utseendemessig, er at jeg har blitt så mye mer usikker på meg selv. Jeg mener, jeg var jo ikke den aller vakreste i hele verden før heller, men var noenlunde fornøyd og da brydde jeg meg ikke om en annen dame gikk forbi og struttet med det ene og det andre. Nå har jeg plutselig begynt å føle meg truet av andre som er tynnere og yngre enn meg, liker ikke alle pene mennesker på tv eller hvordan barbie til datteren min ser ut. Men dette er bare min usikkerhet, så prøver å jobbe med meg selv, og jobbe med å se så bra ut som jeg kan, da føler jeg meg så mye bedre. Så mitt råd er å stæsje deg litt opp og vis han hva han kan miste )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Prøv dette: Neste gang han sier at noen er pene eller snur seg etter andre damer, så kommenter det. "Ååååh, hun der var dritfin!" "Å dæven, så du den rumpa hennes, eller?" Hehe.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Nei, kan ikke si jeg irriterer meg over det nei... Ser sambo titter noen ganger han og, men han er aldri så opptatt av dem at han ikke hører hva jeg sier... Hadde han vært sånn hadde jeg nok blitt litt sint ja... men jeg syntes han bør få lov å se...er jo meg han vil ha....jeg tenker bare at jeg er best jeg....hehe... Nei, tror ikke nødvendigvis at han har lyst på disse damene han glor på, men som min sambo sier at det er jo helt normalt å se, hadde han ikke sett hadde han vært død... Tenker bare at, jaja,da får han se da. MEN...in the end of the day, er meg han gir komplimenter, meg han er sammen med, har en sønn med, nei, kan ikke si jeg blir sur eller bekymrer meg over at blikket hans flakker innemellom. Jeg tror vi alle ser på det vi syntes er fint.. Jeg kan si at jeg titter jo på en kjekk mann når jeg ser en, men det vil ikke nødvendigvis si at jeg vil ha han. Er fornøyd med mannen jeg har jeg også.. Ordtaket er jo "på seg selv, kjenner man andre".... Om du ser en kjekk mann...for du kan vel se forskjell på hva som er pent og hva som er stygt...har du lyst på han da?? Selv om du ser en kjekk mann, endrer det følelsen du har for typen din.Og sånn er det nok for typen din og, selv om han ser på andre enderer jo ikke det følelsene hans for deg.... La han bare titte. Prøv å øk din egen selvtilit... Det er DEG han er sammen med, du er den han vil ha..boost selvtiliten din heller med deg... tenk deg at du er den beste dama i verden!!!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Selvfølgelig titter han på andre jenter! Hadde vært verre om han hadde tittet på andre gutter... Akkurat det gidder jeg ikke bry meg om. Vet jo at det alltid vil være finere, yngre og penere damer på markedet enn meg, men utseende har ikke alt å si, man skal jo ha kjemi og skal man leve sammen må man jo "snakke samme språk". Tror ikke han automatisk har lyst til å skifte meg ut fordi han ser på pene jenter. Tror dette går på usikkerhet på en selv som en annen skrev foran meg. Man kan jo alltids flytte til et samfunn der jenter går med slør slik at gutter slipper å se på andre jenter....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Alt med måte sier nå jeg. Kikke litt er greit. Men miste helt tråden, heiseblikk og måpinge er ingenting annet enn respektløst spør du meg. Det vitner ikke bare om beundring for noe som er pent, det sier sex. Hadde ikke orket å være sammen med en slik sikler. Kjæresten min kikker litt han og, men innen for en respektabel grense.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Det gjør min også. Vanligvis driter jeg i det, for det er jo bra at han er ærlig...(??) men det har jo hendt at jeg har røska tak i ham og ropt: "og hva er jeg da?? hundebæsj?" Ikke før det innså han at det kunne være sårende...Har også prøvd å ta igjen med samme mynt, men han skjønte ikke koblinga:)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 jeg legger nok fort merke til hvem jeg synes er attraktive selv, det er jo naturlig det. Regner meg at mannen min også legger merke til pene jenter/ gutter. Synes egentlig det er unødvendig å kommentere dette foran partneren. Hadde nok ikke synes det var så kult om han hadde kommentert hvilke jenter han synes var fine til en hver tid. Jeg vil jo helst at han synes jeg er finest. Jeg synes jo iallefall at han er den fineste jeg vet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå