Gå til innhold

Tisser i gjennom bleien???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde samme problem med Pampers Activ Fit, så jeg tror dette er veldig individulet. Gikk over til Libero uten at det hjalp. Nå bruker jeg Pampers Baby Dry, og det fungerer i alle fall bedre. Men det har hendt at denne lekker også. Virker også som hun ikke liker at den blir for våt. Rundt klokka 6 hver morgen våkner hun og vil ikke sove igjen før hun får tør bleie. Så nå tenkte jeg at jeg skal kjøpe Pampers Baby Dry i en størrelse større, og se om det hjelper.

Annonse

• 1 måned senere...

Dette virker for meg, som en situasjon der barnet ligger på ryggen, med litt løs bleie. Dersom bleien ikke er i direkte kontakt med tissen, vil tisset istedefor å trekke inn i bleien, følge rumpa nedover, og dermed ende opp med å samle seg i en vann-damm ved ryggen, og lekke ut av bleien. Det samme skjer når man har det "romslig" inni bleien, og lekasjesperrene på siden er i dårlig kontakt med kroppen. så lenge tissen og bleine ikke er i direkte kontakt, vil tisset følge kroppen til det stopper mot noe (forhåpentligvis ei lekasjesperre), men er lekasjesperra løs, eller man ligger på ryggen, så vil det renne ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...