Gå til innhold

krysser fingre, lov å håpe....

Anbefalte innlegg

..at det ikke bare er ønsketenkning. Jeg tror jeg kjenner disse mensmurringene som det snakkes om, på 2.dagen nå. Litt ubehag der nederst i magen slik jeg vanligvis hadde før mensen.... Da er det vel lov å håpe at noe snart er på gang?! =) ...selv om jeg vet at sånn kan det holde på i flere dager, for noen i uker. Nå er jeg inne i 3.dag over ul-termin, så det kan uansett umulig bli så lenge til nurket kommer ut. Skal til lege idag (etter jeg har sovet) så får vel sjekket hvordan det står til.

Stakkars sambo er utålmodig, mer enn meg faktisk. Godsnakker med magen stadig vekk "hallo der inne, nå kan du komme ut" =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7836031-krysser-fingre-lov-%C3%A5-h%C3%A5pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he. Ja disse gutta er da søte da. Jeg har enda 6 dager igjen, men gubben godsnakker med magen han og... Hallo der inne. Kommer du snart ut til oss... osv.

Du får ha lykke til hos legen da, og håper du får treffe den lille snart.

ja her håper vi i alle bauer og kanter...mamma ringer 2-3 ganger om dagen for å høre åssen det går, om det skje noe...osv...mannen min snakker også mye til magen...han har laget en deal mener`n om at bebisen lovet å komme ut den 23...jeg for min del syntes igrunn det var litt lenge...

Lykke til hos legen, jeg skal også på sjekk i dag...spennende å høre hva han har å si...

I dag har også jeg hatt slik mensmurring nederst i magen. Kjente det i dag før jeg stod opp også hadde jeg en akkurat nå...kynne lignende saker...magen blir hard også murrer det nederst i magen og nedover i benene...er det sånn du har??

sånne murringer i tillegg til nond rygg og sammentrekninger har jeg hatt flere ganger siden desember, de siste dagene hver dag. skjer det noe likevel?nei...hun ligger fortsatt der inne og koser seg, hikker og sparker:)uansett så er det så nær termin på alle i januarklubben at det er ikke unaturlig at kroppen gjør seg klar for å føde:) men jeg skjønner utolmodigheten din:) en kan jo nesten bli litt sprø når det er noe en gleder seg sånn til, men så skjer det ingenting:):)

Da kunne legen fortelle at babyen lå lenger nedi bekkenet enn sist uke (det har jeg jo merket) men hodet er ennå ikke festet. Altså, det blir noke flere dager overtid ja. Hrmf. Fikk ny time neste torsdag, som jeg ikke har lyst på. Jeg vil føde FØR det. Men om ingenting er skjedd til da, får vi ringe føden og høre om når de vil sette igang, før eller etter helgen.

Tirilill: Murringer nederst i magen ja, hele dagen, men merker ingenting nedover beina. Og ingenting vondter i ryggen. Kynnere har jeg rett som det er. Magen blir knallhard noen minutter.

Hvis du er flergangsfødende fester visstnok hodet seg tettere innpå fødselen enn hos førstegangs. jordmor sa til meg(er 3. gangs)at hodet sansynligvis festa seg under fødselen. forklaringen var at bekkenet har blitt utvida etter 2 fødsler, og at babyen dermed må være langt nede i bekkenet....som under fødsel...før det fester seg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...