Gå til innhold

Kan dere anbefale noen gode vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha baby til våren. Vi bor i finnmark. Kaldt på vinteren, på sommeren er det temperaturer slik som resten av Nord Norge. Så kommer til å bruke den i snø også. Men det er ikke mye vått vær her på vinteren, veldig kaldt så snøen er stort sett hard. Blir å bruke den også i kjøpesentre. Ønsker en lett vogn, men samtidig bør den være lun. Vognen blir ikke å stå inne i huset, men i en bod ute. Vi bor i enebolig, så er ikke noe trapper å gå opp her vi bor. Blir å ha vognen endel i bil. Har stasjonsvogn, så det er passe bra med plass i den. Så ut fra disse kriteriene lurer vi på hvilken vogn vi skal velge. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK Joggster Twist

Lun.

Stor sportsdel som uten problem gir plass til pose.

Kommer bra fram på alle underlag.

Allværstrekk som ikke bare brukes i regn, men som er bra når det

bare blåser fælt også.

Den stødigste av alle 3hjulingene.

Lett av vekt og liten sammenslått.

Skrevet

Må jo ha med en Simo anbefaling også, selv om den ikke er en drøm ut og inn av bil. Men den er jo super på kalde vinterdager da, og i Nord-Norge må jo det være viktig? Og vind-og vanntette tekstiler.

Skrevet

Brio kombi, helt super! Lun og god, og ikke så tung at det blir problematisk inn og ut av bil.... kjempe god å trille... å forholdsvis billig!

Skrevet

Takk for anbefalingene:) Skal undersøke mer om de vognene dere nevnte. I tillegg skal jeg se om de har de vognene her de selger barnevogner, greit å prøve-trille litt..

Hvis det er flere som har tips om gode vogner som passer oss blir jeg glad for det. Glemte også å skrive at min samboer er endel høyere enn meg, så fint med en vogn hvor man kan stille "handdelen" opp og ned etter behov.

Skrevet

Også veldig fornøyd med Brio. Men syns den er tung å ta ut og inn av bil.

Skrevet

Simo kombi! stor innvendig super kvalitet og god komfort til barnet. Minus er at de er veldig tunge.

Emmaljunga city cross. Lett nett vogn med god plass til barnet(i sportsdelen ihvertfall) er ikke sikker på hvor stor city bagen er.

Begge er gode og lune vogner og begge er 4-hjuls da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...