Gå til innhold

Noen her som har prøvd cambridgekuren? Milkshake osv.. Funker denne? Selges i helsekost..


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med å komme meg nedover.. Litt pangstart kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei !! Den funker ikke...

Dvs, ja du gaar mye ned i vekt naar du gaar paa den ( men det er jo det samme om du laker deg en milkshake selv og drikker 3 gang om dagen) men med en gang du spiser normalt legger du paa deg det tapte og mer til!

Er ikke fan av disse diettene..Da ville jeg heller proevd aa legge om kosthold til noe litt sunnere, (det er jo mange fine tips paa siden her)

Men alle disse taapelige diettene hadde jeg ikke giddet aa proevd en gang (les : cabbage diet, Cambridge, og de andre spise lite diettene)

Da er jeg heller enig i prinsippet til Weight Watchers.>Det er hvertfall noe du kan leve med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd noka dietten og den funket på meg. Tok av 4 kg men det var på ca et par mnd og de kom ikke på igjen. Men har mer tro på å legge om kostholdet, har tatt av 3,1 kg på to uker så det er mye mer effektivt! Har skrevet litt lenger her nede hvordan jeg gjør det! Anbefaler det på det sterkeste!!!

Lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Cambrigde kuren fungerer utrolig bra!! Om du klarer å utføre den riktig! Jeg jobbet som cambrigde konsulent for mange år siden, den gangen du ikke fikk kjøpe den i butikk, men måtte får hjelp, råd og veilednig til å følge den! Hadde utrolig mange flinke mennesker som gikk på den og holdt seg der. Men man må følge programmet, så man holder vekta der! Det er jo sånn med alle kurer at man vil gå opp igjen, dersom man ikke endrer litt på matvanene!

 

Hjelper deg gjerne om du vil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke pangstarte med å bevege deg så mye som overhodet mulig en stund istedet? Da får du muskler i tillegg (ikke mister dem som du ofte gjør på pulverkurer) Muskler brenner fett over tiiid og er egentlig en jentes beste venn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...