Gå til innhold

Herculesvogner da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er erfaringene med disse vognene? Raptor 3 Spin eller hva nå den ene heter? Er den tung? God kvalitet, behagelig å gå med? Plass inni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom igjen... Noen må da synes noe?

Skrevet

Har ingen erfaring med den selv, men en venninne av meg har den og hun er ikke så veldig fornøyd. Vet i allefall at hun syns det er altfor stor og tung og generelt en dårlig vogn, men husker ikke spesifikt hva som var så dårlig... Svigermoren hennes kjøpte den for dem, og hun prøvde å selge den med en gang, men det gikk ikke...

Skrevet

Takk.. noen andre? Bor litt usentralt til i landet så jeg har ingen steder jeg kan se på TFK, OTH og Hercules og sånt.. Bare Emmaljunga, Teutonia, Simo og Quinny de fleste stedene... Liker det meste med TFK tror jeg, pluss at alle skryter av den, men Joggsterene er jo bare fravendt og det synes jeg er litt dumt.

Skrevet

Heisann!

Jeg har skaffa meg herqules raptor 6-spinn Den med 2 duble hjul foran. Jeg er superfornøyd:) Synest jenta har god plass.Kjennes solid og god ut. Vogna ser veldig tung ut men er ikke så tung. Vet ikke kg men jeg har ikke problemer med å løfte inn og ut av bil. Kjempelun da kalesja har sånn megabred kant som kan vippes fram. Toppers trillekomfor. Syns den fungerer bra på snø og, for hjula er så brede at den flyter oppå snøen. Har enest litt problemer med å vippe vogna opp på fortauskanter når ongen er vendt mot meg.

Likte vogna så godt at jeg har bestilt meg en paraplytrille i samme merke -Herqules ralley:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...