Gå til innhold

noen vits i å teste???????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde en liten blødning 6 dager etter EL, noe som jeg og legen trodde var festeblødning, men så kom det en snodig tante rød til vanlig tid en uke etter denne blødningen!

hun varte bare 3 dager, til vanlig henger hun etter meg i 5 dager! hadde heller ingen menssmerter,noe som var litt uvanlig til å være meg!

tok en test 3 dager før tanta kom men den var negativ...

er det noe vits i å teste en gang til?

legger denne tråden her jeg da det kansje er noen va dere som har erfaring med dette eller har hørt om lignende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Noen har jo litt blødning under svangerskapet, spes de første mnd. Jeg ville testet hvis jeg var deg, det verste som kan skje er jo at du får et neg resultat, men da vet du det ihvertfall!

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i akkurat samme situasjon som deg:/ Går rundt å lurer på om jeg er gravid eller ikke. Skal ta en test til helgen for sikkerhetskyld. Jeg er ikke prøver da, så bekymrer meg veldig over dette. Så visst du er i tvil så vil jeg anbefale deg å teste også:)

 

Lykke til;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde ingen festeblødning, men hadde bittelitt blødning da mensen skulle komme... Dette er ikke mer enn 4 dager siden. Jeg testa meg igjen i morges å da var det enn svak, men godt synlig strek i testvinduet. Rekner meg for å være gravid, JIPPI, men tar for sikkerhetsskyld ny test til helgen :) Håper du får resultatet du ønsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gratulerer sååååå mye=)

en strek er en strek=) hehe

må vel kansje ta en test i morgen eller lørdag,men lurer nå på om det er noe vits i å me det at jeg faktisk blødde rikelig i 3 dager..spottet en dag, blødde 3 og spottet 3 dager ijen...tror kroppen min lurer meg jeg=)

men vis jeg nå IKKE er gravid, hva var så da den blødningen jeg hadde etter EL???=/ blir aldri klok jeg=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...