Hoppetussa Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Nå er ikke jeg kjent med sykehusdietten, men når du ammer bør du ha et kaloriinntak på 1800 kcal om dagen. Heller ikke anbefalt å gå ned mer enn en halv-en kilo i uka, pga at miljøstoffer går over i melka(økt kreftfare, hormonforstyrrelser og masse annet...) Grete Roede har et slankeopplegg tilpasset ammende. For øvrig bør ikke andre slankere heller satse på å en større vektøkning i uka, hvis ikke vil kroppen starte en motkur, ved å spare på den lille maten den får.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville ikke ha brukt sykehusdietten til å slanke meg, den er for hjertesykepas som trenger å gå ned i vekt! Bruk heller Grete Rode!
♥sjiga♥ Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jeg ville ikke brukt sykehusdietten. du bør heller tenke over hva du spiser til daglig å kutte ned på sukker og mettede fettsyrer. spis variert og få i deg fiber gjennom grønsaker frukt og grovt brød. bruk gjærne grete roede sin kur hvis du trenger å følge en kur der er det et opplegg for ammende som tar vare på det at du faktisk ammer et barn. ellers så er det best å endre vanene ikke småspise mellom måltidene og ikke sise seg stapp mett fordi det var så godt . og forsøke å få i seg mye grønt. lykke til. drikk mye vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå