Elastica Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Lurte på om du har tid til meg et par min...? Ser du har mange å svare så forstår hvis det ikke passer nå..:-)
lucky1 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 phu der er du :-) HJEEEEEEELP hihi joda vennen skyt!
Elastica Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Beklager sååå mye vennen! Så akkurat at du hadde startet ny tråd. Du skjønner meg og mannen har snakket lenge om å prøve på en baby en til og hver gang vi tror vi har bestemt oss så er det et lite men... Vi er jo så heldige å ha fått friske barn osv.. Kanskje vi burde være fornøyd osv.. Men ser du noe om hvordan formen min ville være i et nytt svangerskap? Har opplevd ekstrem sv. kvalme og vet hvor utrolig dumt det er for evt. de andre barna.. Ser du hva vi nå endelig bestemmer oss for..? Jeg er 9.sept.68 Han er 6.aug. 71 Tuuuuuuuuuuusen takk snuppa. Vi skal ta den end. avg. i løpet av noen uker og evt. beg. prøving fra mars HVIS det blir noe av. Stooooooor klem xxxx
lucky1 Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg føler meg bare beæret over at du spørr lille meg, du å nattinatt er jo mine stor idoler her inne :-) ut fra det jeg ser, vil dere bestemme dere for ett til, men det tar en stund før det klaffer. ser ikke ut til at du kommer til å slite så mye som de andre gangene, og det blir en gutt :-) kjempestooooooooooooooooooooooooor klem :-)
Elastica Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Tuuuuuuuusen takk for svar vennen! Så snilt av deg å si slike pene ting!!! Må si det samme om deg -jeg syntes du er veeeldig dyktig!! Ja nattinatt er en god veninne og jeg setter utrolig pris på å få snakke med henne jevnlig for vi er så like ! Og begge lurer frem og tilbake om baby hehe.. Slit deg ikke ut da vennen og bare spør hvis jeg kan hjelpe med noe:-) Er på jobb i kveld og er innpå litt når det er stille, men har ikke så alt for mye energi til spåing for tiden... Klem + klem :-) :-) :-) XXX
lucky1 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 har jevnlig kontakt med nattinatt jeg også, det er så godt, vi er på msn. det er så godt å snakke med likesinnede :-) hvis du ønsker det, kunne vi jo snakke over msn vi også :-) men du... hva er det som skjer, jeg blir så lei meg når jeg sitter her med deg, en tunghet vennen :-( er det noe jeg kan hjelpe med?? kjenner det så godt, blir så lei meg når andre ikke har det bra :-( klem ps: hadde vært koselig å hatt deg på msn :-)
Elastica Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2007 Helt sant det du sier vennen. Har stunder jeg er veldig lei og trist. Det er ikke noe alvorlig for jeg har en tendens til å ta alle problemer innover meg og det dukke gjerne opp når jeg er på nattevakt og kan gå hele natten å gruble over ting aleine. Men jeg har en helt herlig mann hjemme og det meste løser seg når jeg snakker med han:-) Har ungdommer i huset jeg og sliter spesielt med jentungen. Overhode ikke noe alvorlig men mer sånne nykker som kommer i den alderen vettu:-) Mitt eneste ønske i denne verden er å gjøre mitt aller beste for de som er rundt meg , men føler jeg ikke helt strekker til....Er nok mange som har det slik. Vil veldig gjerne snakke med deg på msn. Bare spør nattinatt om adressen, jeg er stort sett innpå en tur hver dag :-) Stoooor klem og takk for du bryr deg -jeg er bare et litt sånnt følelsesmenneske jeg -og griner av alle filmer hehe både de med happy-endings og de uten og av barn i nød og av gamle og syke...så du skjønner...:-)
lucky1 Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 da er vi ekstreeeeeeeeeeemt like hihi. er slik jeg og :-) men prøv å ta vare på deg selv iblant også, du kan ikke hjelpe andre viss du er sliten!! gi henne beskjed om at jeg kan få den, slik at hun vet at det er greit :-) du får ha en så fin natt som mulig da vennen :-) stoor klem og natta :-)
Elastica Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 Så morro da hehe :-) Du har helt rett i det!!! Skal si det til henne jeg vennen så prates vi på msn. Stoooooor nattaklem XXXXX Så du vi lagret det siste innlegget helt likt hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå