Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at din unge begynte gå på 16 mnd dagen.

Derfor spør jeg deg:

Hvor langt var han kommet når han var 13 måneder?

Min 13 måneder gamle datter er IKKE oppe på alle fire.

Hun står IKKE selv atmed noe.

Hun står IKKE på noen måte.

Hun drar seg IKKE opp.

Hun setter seg IKKE opp seg

Hun kommer seg litt frem ved å dra seg frem med armene, men det er ikke mye. Litt frem og tilbake her på stuegulvet men.

Både HS og barnelegen sa det på 1 årskontrollen at dwette er heeeelt vanlig, ikke noe å bekymre seg for.

Meeeeen...............

Har måttet flytte fotograftimen hennes flere ganger allerede, for jeg vil hun skal stå da.

Føer at ALLE er så superflinke og går før de er 1 år.

Og ALLE anntar mi også kan gå. Når de får vite eller se at hun er 13 måneder og ikke står, eller går, blir de fleste sjokkert, og utbryter " Åh, guuud, går hun ikke....er det noe galt med beina hennes kanskje..."

Jeg er så lei av å forsvare jenta mi.

Lei av å prøve forklare at hun er normal, at langt de fleste går IKKE ved 1 års alder.

Men det er vistnok en slags uskreven regel det der, ungen SKAL GÅ NÅR DEN ER 1 ÅR..................

Jeg blir så fornærmet noen ganger..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg er ikke den du skrev til:) men ikke bekymre deg. det kommer:) nabo jenta her var 18 mnd hu før hu i det hele tatt gadd å prøve:) hs og leger sa ikke noe på det. hu er helt normal, bare har bedre tid enn andre.:)

og de fleste går ikke når de er ett år, mrn skjønner du blir fornærma. hadde sånn evig mas om krabbinga til snuppa jeg.

Skrevet

Jeg har jente ;)

Da ho var 13 mnd slapp ho seg fra bord og kunne gå med oss med en hånd, men slippe seg torde ho ikke :)) mange som ikke går før de er 18 mnd, og vel så det og ;)

Jeg og ble veldig lei den kommentaren "går ho ikke ENDA?", så jeg begynte å svare de at "nei, ingen av oss har hastverk, og ho tar det i SITT tempo, gå kommer ho til å gjøre resten av sitt liv" :) det stoppet kjeften på de fleste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...