Gå til innhold

Promp


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle si det, men i ag har jeg blitt glad for lyden av promp.

Etter en gråtekonsert ut av en annen verden, som jeg tror kom av magesmerter, blir jeg super glad når jeh hører han prompe!!!!

 

Har noen noen gode råd mot magesmerter?? Minifom, men funkr det mot mage smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HIhihihihi, ja fyttirakkern man blir jo glad for hver promp, bæsj og rap.... hehe,

Vi begynte med miniform for 2 dager siden - og dagene er mye roligere her i gården... tør ikke ta et måltid uten....

Prøv - det er verdt forsøket....

Det skal være sagt at hun også får malt 2 ganger daglig....

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke snat...syntes ikke det er like sjarmerende når sambo slipper en liten "due"eller presser frem raper, ikke noe skryt fra min side da nei...;)

 

Nå i går kveld begynte jeg å gi skatten minifom, og jeg tror jeg har fått en ny baby. Han er faktisk mye roligere nå altså. Før så kunne han plutselig vri seg unna puppen når han spiste og skrike, og det har han faktisk ikke gjort de siste tre ammingene etter jeg begynte å gi han minifom. Har vært heldig, han er ingen skrikebaby, men merket klart forskjell altså:) Han har sikkert vært plaget av det likevel da, selm om han ikke har grått så mye...

 

Juhu!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du :)

så bra!!!! da blir han sikkert litt mer effektiv på ammingen også da, når dere slipper å bruke tid på at han vrir seg osv ;)

 

Men du, wow- så tidlig dere er oppe da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greitt at dei prumper, men det kan være litt pinlig og. En del babyer kan prumpe så høgt at en kan aldri tro at lyden kommer fra en baby. Så viss du ammer på tog eller buss og det kommer en stor baby prump vil alle snu seg og se på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha- ja det er sant- det har jeg ikke tenkt på før:-D hahahaha

Jakob promper skikkelig høyt, så han kommer nok til å skjemme ut meg noen ganger han da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...