Gå til innhold

vondt i korsryggen...

Anbefalte innlegg

Er i uke 30 og har hatt vondt i korsryggen i natt og store deler av dagen. Hadde vondt i magen i natt også..kjentes ut som luftsmerter, men va ikke det heller....har ikke orket å gjordt noe i dag. bare slappet av og sovet mye.....prøvde å ringe jordmor i dag men fikk ikke kontakt.

Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7835049-vondt-i-korsryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan vel ofte få litt vondt i ryggen under graviditeten,vi blir jo bare større og større. Å ikke minst tyngre.. Hadde litt vondt i ryggen her j også,men mest om natta. Får liksom ikke lagt seg noe godt tilrette. Prøv å bygg oppunder m puter når du ligger.

Har også hatt litt magesmerter,men har etterhvert funnet ut at d må være en strekk j har fått,for d har godt over,også har smertene vært værst når j har brukt musklene i magen.Kan tiltider være veldig vondt.

Håper det retter seg for deg da,god bedring:)

Hei!

Jeg har hatt verking i korsryggen periodevis gjennom hele svangerskapet, veldig intenst til tider. Typiske menssmerter, egentlig. Er i uke 34 nå, og det verker i korsryggen nesten daglig. I tillegg har jeg en del vondt i øvre deler av ryggen pluss i magen oså. Er vel helt normalt, skulle jeg tro! Barnet ser iallefall ut til å ha det fin-fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...