Gå til innhold

QR test? (noen som skal teste mandag?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med quick response testene? Er bare de jeg finner på apoteket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har IKM i morgen, hvis det teller, men venter til søndag med og teste (bare sånn for sikerhetsskyld:p) jeg har god erfaring med quick response testene:)

Skrevet

Jeg brukte QR når jeg fant ut at jeg var gravid med Noah! Og den virket bra den!! måtte jo ta flere for å være sikker på at det stemte he he..

Skrevet

Når testet du da? Er så spent at jeg måtte teste i dag, den var negativ har enda 5 dager igjen til ikm så det er enda håp:) Har hatt en del symtomer denne pp..begynte me stikkinger nede i magen også kom kvalmen snikende og i dag har jeg løpt på do i ett sett:) Jeg rett og slett føler meg gravid! Hvordan går det med dere da?

Skrevet

Du har nå hvertfall de rette "symptomene" så kanskje det klaffer denne måneden???=)

Lykke til i hvertfall. Kanskje jeg sjekker lørdag likevel, begynner og bli utåmodig;)

Ha en fin dag da!

Klem

Skrevet

Jeg tenker å teste på mandag:)

Har en cb digital liggende, men tror det skal mer hcg til enn de vanlige strek-testene. Så får se om jeg kjøper en qr på apoteket her i tillegg.

Lykke til med testingen da!

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss alle:-)

Skrevet

Jeg brukte QR da jeg fikk positiv test=) svak strek 2 dager over ikm

Lykke til

Skrevet

Rcee, ser du har noen av de samme symptomene jeg har... stikkinger nederst i magen, og kvalme! IKM er 24. for min del. Har ikke ømme pupper ennå.. har du?

Skrevet

Har ikke ømme pupper nei, men det hadde jeg ikke sist jeg var gravid i 5 uker(sa) heller:) Så kanskje det har klaffet for oss da!! Krysser fingrene for alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...