Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Heisann Titter forsiktig inn hit og sier hei. Vi har bestemt oss for å prøve på en til og er dermed igang med 1pp. Har nettopp sluttet med Cerazette og vi bestemte oss for å la TR komme på besøk én gang før vi startet prøvingen. Det har den nå gjort for en liten stund siden. Er usikker på hvor fort systemet kommer igang igjen, men det vil tiden vise. Har en liten en fra før på ca 14 måneder. Synes det er spennende å prøve igjen ) Lykke til alle sammen
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Velkommen!! Er helt ny her jeg også!! Veldig spennende med prøvinga da!! Håper det klaffer fort!!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Heisann! Jeg er her for første gang på et år. Har to gutter på 1 og 3 år. Nå er vi klare for nr 3, men vi venter med prøvingen til litt ut på våren...viss vi klarer:) Det har rent praktiske årsaker ihht termindato og jobb (opparbeiding av fulle rettigheter vedr lønn i permisjonstiden.). Og med de to første har jeg blitt så fort gravid, i 2pp på begge. Men jeg har altså begynt å titte innom her. Lykke til med prøvingen!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 hei hei velkommen til oss og lykke til med prøvingen
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hei Takker for velkomst. Ble raskt gravid med nummer 1, men de fleste jeg kjenner har brukt lengre tid på nummer 2 enn nummer 3. Tror jeg er ca midt i syklussen nå, så det blir spennende å se om et par uker om jeg får en tante på besøk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå