Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, hvem er detsom skal føde på ahus her da? Termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått plass der. Offisiell termin foreløpig (ikke tatt UL) er 15 juli. Du da?

Skrevet

26mai her. hadde vært arti å se om det er noen som skal føde der i samme tidsrom:)

Skrevet

Jeg skal føde på ahus rundt den 21.mai tenkte jeg:)

Skrevet

Da var vi ikke mange dagene fra hverandre Simsala, hvem vet, kanskje havner vi der samtidig;)

Skrevet

Skal ikke se helt bortifra det nei:)

Skrevet

Skal føde på AHUS ca 22 april. Har født der tidligere og, og var ganske fornøyd. Eneste som ikke er så bra er de hersens 4-manns rommene.... Men så skal man jo ikke være der i all evighet heller da!

Skrevet

Jeg har fått plass der. Har termin 31 mai jeg da :))

Skrevet

Jeg har termin 26. mai, og skal mest sansynlig føde på AHUS. Men fikk litt hetta sist, så jeg er litt i tvil... :-)

Skrevet

Jeg skal føde der. Rundt 19. juli. Har ikke vært på ordinær ultralyd foreløpig.

Har født der 2 ganger før og tror det er like greit sykehus som noe annet. Det eneste er - som en annen også kommenterer - 4-manns rommene. Det blir litt vel mye! Når man skal ta hensyn til 3 andre kvinner, menn og barn.... Sist så skrev jeg meg selv ut etter 2 dager for jeg slapper ikke av i slike omgivelser. 1. gang jeg fødte lå jeg på enkeltrom fordi jeg fødte prematurt og ikke hadde sønnen min hos meg. Da var jeg der i 3 dager.

Skrevet

Har termin i juli og tror jeg skal føde der, men har ikke fått fødeplass ennå.

Skrevet

Jeg skal føde der..foreløpig termin er 14 juli!!

Skrevet

hei malin!

jeg har termin 2. juni og skal føde på Ahus

Skal du på svangerskapskurs der også?

klem

Skrevet

Har termin 14.juni og skal føde på Ahus. Fødte der i 2005, var veldig fornøyd med personalet der da, men 4-mannsrom var en belastning ja. En av de andre lå i senga og solgte leiligheten sin fra kl. 7 om morgenen....

Skrevet

Hei Malin!

20 APRIL har jeg termin, skal på ahus.

Nærmer seg nå :o)

Noen som skal på svangerskapskurs der da? Vi skal 7 MARS.

Skrevet

Heisann.

Jeg fødte på A-Hus i 2005, og vi var på kurs der 1dag. Jeg har bare positive erfaringer fra begge deler (glemt det som ikke var så bra). Ahus er gammelt , slitt og overfyldt, men du verden for noen mennesker som jobber der, Kurset var veldig bra og nyttig. Skal inn igjen i juli og krysser fingrene for at vi får samme behandlingen da. Lykke til.

Skrevet

heihei jeg skal føde på a-hus rundt den 20.mai...

Skrevet

Hei hei:o)

Jeg skal føde på AHUS. Foreløpig termin er 8.juli, men jordmor tror kanskje jeg er kommet litt lenger. Får svar 13.feb på UL!

Ååå, som jeg gleder meg til å få ut knerten vår!:)

Skrevet

Jeg skal på Ahus, og har termin 16 juni :)

Skrevet

Jeg skal .

7.5

Skrevet

Jeg har fått plass på ahus, foreløbig termin er 13Juli.

Skrevet

Jeg skal føde der ca. 3. mai. Har født der en gang før. da fikk jeg hvile ut på enkeltrom i 10 timer før jeg ble overført til 2- mannsrom. De har flest 4 mannsrom men også noen 2- mannsrom. Betjeningen var i hvertfall jeg veldig fornøyd med!

Skrevet

Madicken81 og Førstebarnivente20April:)

Jeg har termin 21.4 så da møtes vi kanskje...

Klem og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...