JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hvordan går det med deg? Koselig å se nicket ditt igjen:) Prøvde å rope på deg på 1.trimester for å si gratulerer for endel uker siden, men jeg fikk ingen respons og har ikke sett no til deg siden... Hører du til her inne på 2.trimester nå??
Enitsirk79 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hei hei! Så koselig å bli ropt på da:) Nå hører jeg til på 2 tri ja, er 14+0 i dag (ifølge egne beregninger - litt lenger ifølge legen). Det går stort sett bra med meg og magen! Kvalmen henger fortsatt litt i, men er så absolutt bedre. Sliter med lavt blodtrykk så jeg er delvis sykemeldt for tiden. Hvordan går det med deg og hvor langt er du på vei? Når er termin?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer med vel overstått første trimester da:) Er det ikke vanvittig deilig å kunne slappe av her inne i steden..? Jeg er 22+4 allerede faktisk, (jøss, det hørtes plutselig så mye ut:), terminen er 21.mai, og det begynner virkelig å bli liv i leiren. Kjente de første skikkeluge sparka i går kveld, og det var så utrolig morsomt. Har kjent endel liv i noen uker men det var første gang det var skikkelig målrettede spark. Jeg har litt dårlig med overskudd om dagen, siden jeg også har litt lavt blodtrykk, og så begynner ryggen å skrante litt. Men jeg er fremdeles ved friskt mot. Jeg har bare femti prosent stilling, så jeg holder nok ut i jobb en stund til håper jeg:) Kjedelig at kvalmen din ikke vil slippe taket da, men det går seg nok til snart. Jeg merker at til tross for litt dårlig rygg o.l er det på mange måter blitt enklere å være gravid etter at magen ble større og jeg merker litt mer til den lille krabaten der inne, det har blitt så veldig mye mer virkelig på en måte:) Når er det du har termin da?
Enitsirk79 Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Terminen min er offisielt 15 juli, så får vi se hva UL sier... Jeg tror selv det blir litt senere da... Lykke til videre med mage og målrettede spark (ser fram til å kjenne litt liv). Håper ikke ryggen din blir værre. Håper vi kan sees på et treff igjen!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2007 Håper vi treffes igjen jeg også Og lykke til videre du også!! Jeg datt ut av bim igår kveld og klarte ikke logge meg på igjen, vet ikke hva som var galt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå