Gå til innhold

Oslo-treff 2. februar:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har egentlig en avtale om å gå ut å ta noen pils med et annet firma, men siden jeg blir ruger i morgen håper jeg at det ikke ikke passer med øl!!!

Så ja jeg satser på å bli med, men får jeg neg test og tante rød ender jeg nok opp på puben med de andre :-)

Annonse

Skulle gjerne hatt barnevakt, hvis det var her vi skulle møtes ;o)

Men det blir mye styr, når jeg i tillegg skal kjøre fram og tilbake (blir nesten 5 timer på en dag......) Stønn!

Hadde mamma bodd her, hadde det vært "peace of cake", men er litt mer skeptisk til å reise vekk når svigermor har ham. Hun er flink hun, men hun er 70 år.....

Da er det så mye enklere å bli med en gang sambo er her og jeg kan overnatte i Oslo.......

Jeg lover å komme sterkere tilbake :o)

Klem

Det kan jeg bare si med engang, at hvis dette går galt, så skal iallefall ikke jeg være edru den kvelden.. for jeg håper det da er kveld vi skal møtes hehe... tror faktisk det er utdrikningslag for min svigerinne den lørdagen etter... UPS.....

Men får jo håpe vi lykkes og jeg er hjemme med spirene mine...

Hei igjen!

Jeg forslår treff på Majorstua - "Café Broker" i Bogstadveien kl. 19.30, jeg kan reservere bord når det nærmer seg.

Deltakere:

- Høst72

- snøfilla

- Brumm

- TPM

- Tullemor (?)

- Fruen77 (?)

- *sommer* (?)

Håper flere har lyst til å møtes!

:-)

Annonse

hei igjen dere. Hvordan vet man at dere er dere liksom? hvordan kjenner man hverandre igjen?? uff vet ikke om jeg tør flere jeg kjenner pleier å være der og lurer jo på hvorfor jeg sitter med en gjen jenter de aldri har sett før eller ser at jeg ikke kjenner..hmm men har veldig lyst og da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...