madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 er mye kaos i livet mitt fortiden, bare lurer på om noen kan se hvordan det kommer ttil å bli framover.. kommer det til å ordne seg eller har jeg rotet meg opp i noe jeg ikk ekomme rmeg ut av... ? vær så snill åå hjelp meg!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2007 er født 051083 hvis det hjelper
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg får opp et kort som sier at det er viktig å vise styrke og utholdenhet. Det kan ta tid å løse problemet så være tålmodig og prøv å aksepter det som har skjedd. Kortet forteller meg at du bør takle frustrasjonene på en rolig måte. Men viktigst av alt, ikke gi opp. Du vil se at ting vil løse seg, men kanskje ikke fullt så raskt som du ønsker. Vær tolmodig og du vil se at du vil seire tol slutt. Kjærlighet kan være et stikkord for deg denne perioden her, enten det er å gi eller motta.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 tusen takk for svar!!! var akkurat det jeg trengte å høre denne kvelden!!! tusen takk... syntes det er veldig flott av deg som hjelper oss her inn!!! Nå skal jeg prøve å slappe av og ta meg en dusj og sove godt!! ååååå ble helt varm inni meg nå!!! igjen tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå