Gå til innhold

Noen som har lyst til å...


-carina-

Anbefalte innlegg

...lese historien om mitt bryllup?

 

Nå har jeg lagt ut bilder og historie om bryllupsdagen vår i fjor. Vi er begge helt norske (vel, jeg er 50% dansk), men vi valgte å gifte oss i Thailand...

 

For dere som har lyst, så er dere velkommen til å ta en titt.

 

Gå inn på: www.tolstrup-snapa.com Klikk dere inn på diverse og deretter klikker dere på bryllupsbildet vårt... :o)

 

God lesing! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært inne å lest! Så tøft og fint bryllup dere hadde. Virkelig noe utenom det vanlige ja! Elefant og greier! Mitt virket plutselig litt kjedelig:)

Selv om det var fint det og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Det hørtes ut som en kjempeflott dag! Skjønner godt dere valgte dette:-)

Det var noe helt annet enn det tradisjonelle norske bryllupet vi hadde - som var en veldig spesiell dag, den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk morsomt :) og så orginalt! jeg er ikke relgiøs selv, men jeg har lest en del bøker om buddhisme.. Synes det er så utrolig mye fin livsvisdom og omtanke for andre som gjenspeiles i den!

 

Og Karsten er jo også litt av en gullklump :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne også ha tenkt oss tradisjonelt norsk. Men siden jeg liker å ha "kontrollen" tror jeg at jeg hadde blitt så stresset at jeg ikke hadde klart å kose meg den dagen. I så fall måtte vi ha valgt en dyr løsning og ha satt bort hele jobben. Derfor valgte vi heller å gjøre det på denne måten her. Vi fikk hele bryllupsdagen vår (inklusiv lån av klær og smykker, 400 bilder fra hele dagen, video av hele dagen, lunsj og middag, bil med sjåfør, sminke, håroppsett, offentlige dokumenter, ett "tonn"med blomsteroppsatser, lys-ballonger og enda masse mere til) for 10 000...

 

Vi reiste i seks uker i Thailand, Vietnam og Kambodsja i januar/februar i fjor. I juni hadde vi stor fest med nesten 100 gjester. Totalt endte vi nok opp billigere enn dersom vi hadde valgt å gifte oss her hjemme i Norge! :o)

 

Vi var i alle fall veldig fornøyde med dagen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er begge fortsatt medlemmer av statskirken, men er vel begge tvilende/undrende... Har ærlig talt lest for lite om buddhismen, men vi forsøkte jo å sette oss litt inn i det før vi valgte å gifte oss på den måten. Og det er jo en religion man godt kan velge å gifte seg etter selv om man kanskje ikke selv er buddhist. Som du sier er det veldig mye fin livsvisdom i den religionen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...