Gå til innhold

På `an igjen!

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Nå var det gøy å komme inn her og lese alt gravidpratet. Hos oss viser det seg å bli slik at ingen av barna våre er planlagte. Jeg har brukt noe p-piller, men er ikke komfortabel med alle hormonene. Derfor har jeg valgt å bruke ladycomputer. Denne funker i grunnen ganske bra, så lenge man er nøye på målingene.(Temperatur i munnen med det samme man våkner.)

Nå har det seg slik at jeg noen ganger tror jeg er smartere enn computeren. F.eks. nå i romjulen. Jeg var kommet til dag 27 i syklussen, og tempen var 36,80. Likevel viste compen rødt. Vel tenkte jeg, nå har jeg ikke fått målt alle dager i det siste og tempen er så høy som den pleier å være ved eggløsning, dessuten er det jo dag 27 i syklussen. Compen er nok bare ekstra forsiktig. Neste dag hadde tmpen synket igjen og på dag 29 var den oppe i 36,84 og vips grønt lys.

Jeg begynnte å ane uråd. Vel her er jeg gravid med tredjemann. De kommer trillende til meg som perler på en snor. Men for noen flotte perler! Så vi er glade både mannen min og jeg!! Selv om jeg en stund var litt ergerlig over å legge slankekuren på hylla, og ikke kan male noen av de flotte listen mannen min (endelig) er i ferd med å få satt opp. Jeg må bare passe på den utsatte ryggen min og holde den i form, så kanskje jeg slipper kiropraktoren denne gang?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7833767-p%C3%A5-an-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et nydelig innlegg !!

Gratulerer så mye med graviditeten :)

Er i en veldig lik situasjon som deg , men i mitt tillfelle anbefaler\befaler legen abort pga hofte og bekken problemer . Jeg selv vil beholde den lille . Ble oppmuntret av innlegget ditt .. skulle ønske noen var glade rundt meg også. Positivitet betyr så mye !!

Hvor mange har du fra før ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7833767-p%C3%A5-an-igjen/#findComment-7834603
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...