Gå til innhold

Fryser så veldig!


~Vimsemor~

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er gravid 5+4, og har foreløpig ikke noen særlige symptomer. Dette er 3. mann, og har i grunn aldri merket noe særlig til svangerskapene, annet enn magen da.

 

Men denne gangen fryser jeg så inni hampen. Fryser hele tiden; selv om natten. Med ullsokker, pysj og det hele (tiltrekkende....)

 

Noen som har vært borti dette? Brrrr.....

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA,- er i uke 12 og nå begynner det å normalisere seg. Har alltid vært litt frossen men det tok helt av de siste ukene. Kjørte på varme og lå stivfrossen innpakket i ulltepper. Måtte ta varme bad opptil 2 ganger dagen:-) Nå var jeg også veldig kvalm og ble av denne grunn nokså inaktiv, sluttet å trene. Trodde dette kanskje var årsaken, men når du sier det, så kanskje det er en del av hele omleggingen i kroppen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredjemann her også. Er litt uggen, og har litt murringer, og så fryser jeg! Det tok en stund før jeg kobla at det jo kunne være graviditeten. Men det tror jeg at det er. Fryser til ale tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!!!!

Jeg gjør ikke annet enn å fryse! Dusjer hele tiden, og må å med ull innerst til ytterst!

Hvorfor skjer dette?

 

Jeg er nå i uke 10 og forrige svsk. var jeg varm hele tiden!

mystisk!

Kanskje det er et annet kjønn denne gangen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ispinne jeg også!!!! Kan ikke huske at jeg var sånn med de to første, men nå hutrer jeg dagen lang. Kanskje det er fordikroppen må "ommøblere" energien litt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid med nr to og fryser også mye. Men tror det ordner seg i 2.trimester. Sist fikk jeg barn i april og det var nok min første vinter uten ullpledd foran tv'n. Ikke like positivt nå, tenk å være på det varmeste i juni, juli og august....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis å være varm som en ovn, spesielt på hender og føtter. Men nå fryser jeg hele tida... Hehe, det tok litt tid før jeg innså at jeg måtte begynne å kle på meg litt ekstra klær, jeg er jo ikke vant med det! Nå har jeg funnet fram ullgenseren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der alle frysepinner... Jeg sitter her med ullsokker og ullgenser foran dataen og fryser og fryser... jeg pleier ikke å være en frysepinne men nå er jeg 7+3 på vei og håper snart jeg er over frysning og kvalme...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører egentlig til på 2.trim. men snek innom her og må si at eg holder på å fryse meg ihjel også, og eg e 16 uker på vei. Forrige gang var eg het som en sommerdag hele tiden...merkelige greier dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa...melder meg inn i denne "klubben"...

Sitter på jobb og alt jeg kan tenke på, er at jeg vil hjem til senga mi, laaangt under en varm dyne og sove helt til i morgen.....

 

Gjeeeeesp/Brrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 7+1 nå, og fryser også... er 2.gang jeg er gravid, men gleden blir litt ødelagt av å sitte med 4gensere, ullundertøy + dyne hele tiden:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... jeg er vanligvis ganske kald sånn normalt sett. men dette har tatt helt av.. jeg er iiiiiiiisssss kald på hendene (spesielt) får frysninger i hodebunnen av at jeg fryser sånn, sitter med ullpledd på hele tida når jeg er hjemme...jaaa.. det er fryktelig kaldt.. men så lenge jeg kan unngå en del andre svangerskaps-symptomer er det greit.. å bare kunne kle på seg, dusje eller krype til køys for å få det til å gå over... men kaldt JA DET E DET!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP..har d på akkurat samme måte, fryse konstant!

Ligge på sofaen å huntra under pledd i 28grader..ikkje heilt normalt, men men..stakkar mannen,han e jo heilt kokt:)

 

Men d e bare en periode..snart overtar varmen,så då e du kokt hele tidn..d va eg m første mann! verre for gubben d tror eg,måtte sove m vindu åpent og d va 3grader på soverommet når vi sku ligge oss*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen!

 

Fryser som bare det for tiden syns jeg, kan jo være fordi det faktisk er kaldt ute, men ubehagelig er det!

 

Har også begynt å bruke pysj om natta, ellers får jeg ikke sove pga iskald kropp og særlig føtter.. *brrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt å høre at det ikke bare er meg! Har ikke funnet noe sted at frysing kan være et symptom, så bynte å lure..

 

Er vanligvis svært varmblodig, men de to siste månedene har jeg frosset for et godt ord (Og bortsett fra den siste uken har jo det ikke akkurat vært grunn til å fryse med det unormalt varme været som har vært..).

 

Slitsomme greier, føler at ingenting hjelper....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...