Nemi24 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Eg snakka med ei som holder på med babysvømming og eg sa at eg hadde lyst å begynne på det. Gutten min er 6 veker og når eg sa det så sa ho at det var litt tildlig. Dei pleide ikkje begynne før dei var 2 mnd fordi når dei var så små så kunne dei ikkje være uti bassenget lenge berre fem min... Eg trudde det var vanlig at dei begynte når dei var 6 veker?? Dei som går på babysvømming, kor lenge er dei uti når dei er så små?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Vi fikk beskjed på barsel om at det bare var å begynne så fort navlen hadde grodd. Men de blir fort slitne når de er så små da, så ofte er 5 - 10 min nok de første gangene.
Tiddelidu Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Vi begynte da han var 7 uker, men instruktøren ønsket helst babyene var 8 uker. I brosjyren vi fikk sto det at man kunne begynne når de var 6 uker.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 På svømmeskolen vi går på kan de starte når de er 6 uker (og har gjennomgått 6 ukers kontrollen), også må de ha rundet 4 kg. Vi begynte av praktiske årsaker når gullet var 5 mnd, minstemann på kurset var vel 10 uker tror jeg, og hun var uti hele tiden sammen med oss andre. Man starter jo forsiktig og er i vannet kun 15 min første gangen..
♥maxen min♥ Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Vi begynte da Max var 7 uker og det var ikke noe problem. Eneste var at vi måtte se an om han ble fort sliten el ikke, ellers ikke noe problem.
Nemi24 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 tusen takk for all tilbakemeding. Får berre håpe at me får plass. Ka tenker deke angåande astma og babysvømming? Er det noke å bekymre seg for?
Sigbeth Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 vi begynte da han var 6 uker, og jeg vil ikke anbefale det. med nestemann venter vi til 3 mnd. Tar ikke skade av det, men blir så veldig slitne, og man betaler faktisk for en halvtime, dumt å måtte gå opp før hver eneste gang når man tross alt har måttet planlegge en del for å komme seg til rett sted og tid. det pleier å være minimalt med klorinnhold i vannet der de driver med babysvømming, så vi er ikke bekymret
Avokado Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Det kommer halt ann på tempraturen i basenget der du bor. Her jeg bor er grensa 12 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå