Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har fått mye klær til fødsel / jul... Gidder ikke bruke masse penger på klær til henne som blir for smått etter en stund. Andre som tenker som meg eller handler dere mye klær?
anni ke n - med ny baby Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hun er nesten ett år nå. Vi har nesten ikke brukt noe på klær til henne - fått gaver og arvet fra fetteren sin!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 kjøper ikke så mye, men litt blir det da...han vokser jo så fort . har arvet litt tøy, men nå har han vokst ut av alt vi har fått arve, og da er det jo litt som må handles. men det blir ikke så mye utenom det han trenger da..har ikke økonomi til det...
Snupidupi Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Nu e mi bærre nån uke, men har masse etter storesøstra... og ho kjøpt æ vel knapt klea tel det første året... arva så mye og fikk så mye i gave at æ bærre supplert me nån strømpebuksa, ok lue etc. Bi nok ikke å kjøp nå særli tel ho hær heller
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Har egentlig ikke trengt å kjøpe noen klær (arvet + gaver) men...... uff klarer ikke helt å la være, angrer meg etterpå for veslemor har jo mer enn nok klær- men hellenussen så mye fint og på salg (...)! Uff blir kvalm av meg selv men så blir hun søt da;-)
Bonusmamma13 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Alt for ofte.. Mange ganger hver mnd. Handlet klær for nærmere 10 000kr før han ble født og har fortsatt med kjøpe-orgien etterpå.. Er jo så mye fint, men han vokser veldig fort så er vel ikke et plagg som er i nærheten av å være slitt når det legges bort.. Klarer liksom ikke styre meg når jeg ser en babybutikk.. Snakk om sløsing, uff..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 vi kjøper litt nå og da, men får jo så mye...så det er jo fint da!
WP-TLogPeanut Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Kjøper klær flere ganger i mnd... en body , ei strømpebukse... en kul genser..hver gang jeg ser noe jeg synes hun burde ha Tidligere var hun gulpebaby,og nå søler hun noe fryktelig med maten,så det slites fort på klærne når de må vaskes mange ganger.. Synes ikke det er noe fint med helt utvaska klær , så vi har heller mange plagg Får masse i gaver og sånt vi og da
hårsår Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 I går handlet jeg klær for kr1900,- og hun har masse klær fra før!! Jeg er offisielt shoppoholic! Jeg unner meg selv klær, og lar derfor jenta mi få det samme.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Kjøper når det er noe han trenger,har altfor mye klær til han til at jeg kan shoppe som en gal. Allerede lagt vekk mye helt ubrukt tøy Heldigvis har jeg ei vennine som venter en liten gutt i april,så hu skal få det som ikke er brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå