Gå til innhold

dere som bestilte peanut shell forrige uke...


corleone

Anbefalte innlegg

har dere fått den i posten? jeg har ikke. vesla liker seg best godt inntil kroppen min, så armene er slitasjeskadet, hehe. savner slynga. fikk melding på fredag om at den var ekspedert men fortsatt ingenting i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk mail i dag om at den ligger på postkontoret klar til henting. fikk mailen om at den var sendt på fredag jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hentelapp i forgårs og hentet den i går - kjempefin !

Men vet ikke om jeg gjør rett, følger ingen bruksveiledning med...

Er det bare å tre på seg, henge ene over skulderen og putte baby oppi ?

Skal man tre babyen oppi nedenfra, og opp eller ovenfra og ned ??

Lillemann syntes det ble litt styrete når vi holdt på og prøvde den...men tror den er superpraktisk når vi bare finner ut av hvordan han skal bæres..

Syntes han ble liggende litt sammenknørvet, som i en hengekøye med veldig bøy på ryggen, er det rett eller ligger han for langt opp/ned da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.goo-ga.com for tips og instruksjoner!

min tass sover i lommen sin nå og jeg har vasket badet!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen instrukser i midtsidene på et av arkene som lå i pakken min og, og så nettsidene da.

Hos oss har ikke slynga hatt noen umiddelbar suksess, desverre. Eneste stilling som går an er mage mot mage og bena dinglende ut. Angrer på at jeg ikke begynte rett etter fødselen med dette. Kanskje er slynga en str for liten, hun blir liksom så sammenklemt i den. Men selvsagt er det blitt siklet på den, så bytte går vel ikke an mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...