*MiAMi* Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Nå har jeg sittet her og lest i sikkert 3-4 timer. Jeg gleder meg sånn til samboeren min og jeg skal begynne å prøve. Er sikkert altfor tidlig ute med å lese på disse sidene, for jeg merker jeg blir veldig misunnelig på dere som skriver inn at testene deres er positive. Her er det nemmelig 200 dager igjen til vi skal prøve. Jeg er så spent på hvordan ting skal gå, om jeg blir gravid med en gang, om det tar lang tid, etc. Det hadde vært så fint å ha noen å prate med, men sambo og jeg har liksom bestemt at dette skal være vår lille hemmelighet. I tillegg vil jeg ikke ødelegge den opplevelsen det vil være å fortelle familie at vi venter barn. Det bobler masse i hodet mitt om dagen. Tenker på alt og ingenting. Sambo er sikkert kjempelei av alt jeg prater om. Jeg er bare så veldig veldig glad for at vi endelig har bestemt oss for NÅR vi skal prøve. Har vært klar veldig lenge, men sambo har vært litt mer usikker. Det er bare et par uker siden han kom og sa at vi kunne slutte med prevansjon fra sommeren av. La inn et innlegg tidligere i dag, ang det å slutte med p-piller. Virker som de færreste blir gravid med en gang de slutter. Er usikker på hvor regelmessig mensen min er hvis jeg slutter med pillen, så kanskje jeg burde slutte tidligere enn august, for å la kroppen komme i "normalt gjenge" igjen?! Så kan vi jo bruke kondom fram til Dagen med stor D! Godt å lette litt på hjertet. Er det noen som er i samme situasjon, så går det jo an å være litt moralsk støtte for hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå