LeneChr80 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Ville bare si at moren mi trykker servietter med navn på til dåp. Man kan velge mellom å ha navnet, dåpsdato og symboler. Serviettene er enten rosa, blå eller hvite. De koster mellom 2-4 kr per stk avhengig av hva du velger av trykk. Send meg en pm hvis du er interessert, så kan jeg sende over bilder:)
3 små gull :) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 har hun noen nettside slik at jeg kan gå inn å se?
knærten71 Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Litt rask på labben her. Her kan man og bestille servietter. Dog jeg har ikke hørt noe etter at jeg bestilte
Mersa og gutta <3 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Jeg bestilte derfra, gikk en mail ikke lenge etter jeg hadde bestilt og fikk serviettene ca halvannen uke før dåpen. Veldig fornøyd, syens de var kjempefine. Er noen tråder om dette inne på dåp/navnefestdebatten, er en annen nettside som også har sånne med trykk og de er billigere, men hukser ikke adressen
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 jeg hadde også fra noespesielt.no har bilde på albummet mitt =) fikk mail dagen etter jeg bestillte, og de kom etter ca 1 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå