Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo vennen

Er vel godt no når eksamen er overstått.Den gjekk no vel fint,eg føler det.Men jammen vart det verre med min!! Eg forsto ingenting,og gjer det ikkje heilt forsatt.Men har levert inn søknad om å få ein begrunnelse på karakteren,så får eg sjå om eg klager etter det svaret eg får.Eg som har hatt så gode karakterer tidligere,så det var ikkje så lett å forstå dette.Men eg slepp ta den opp igjen iallefall.Men ser du om eg klager på karakteren?

Og du,ser du fortsatt at me får ein til? Er veldig i stuss no,sidan det er så masse på gang elles i livet nett no.Eg er født 04.05.68

Go klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :)

Ja her har ting forandra seg siden sist jeg så på deg. Ang barn så ser jeg at nå har du virkelg bestemt deg for ikke og få flere, du lekte litt med tanken sist gang og ønske om den lille prinsessa ligger nok bak der et sted enda, men du tenker at du har det så utrolig bra som det er nå...har jeg rett??

Når det gjelder eksamenskarakteren din så ja, du kommer til og klage og jeg får opp at du får lov og ta eksamen på nytt også...mulig jeg tar feil der..siden du sier at du slipper det...

Ja vettu jeg har en kjempegod følelse ang min eksamen..men den trenger ikke stemme...;O)

Stor god klem til deg :)

Skrevet

Hallo

Ja den lille jenta ligger baki der,men samtidig så ser eg at det er så masse som skjer elles i livet,begge to er i ei ny fase med nye jobber etterkvart.Orker du å sjå litt til på oss? Om mannen ,som eg har spurt om før,begynner ei stund i den gamle jobben,eller om han starter opp for seg sjølv.Ser du jobb på meg ivåren 2008,og om det blir barn,eller ungdom,og kor mykje eg kjem til å jobbe??

Det var ei nett som spådde pengepremie,eller arv,altså uventa penger inn til meg.Ser du noko sånt?

Dette vart masse sp på deg.Ta det du orker,om du orker,he he

Skrevet

he he,sjølvsagt!!13.05.65

Skrevet

får opp at du vil jobbe med ungdommer og at det er en 50% stilling...håper det er greit at jeg tar resten i mårra...er så sliten i kveld..har vært på trening :)

Skrevet

greitt.Må du slappe av før legging.Natta.Go klem til deg

Skrevet

Hei igjenn vennen :)

Jef var så trøtt i går jeg at jeg sovna nesten foran pc'n her..hehe...men ang mannen din...oj..får opp at han vil begynne for seg selv til sommeren 2008 og at alt vil gå kjempefint...

WOW...denne pengesummen du spurte om kan se ut til og være en lotto gevinst på noen mill...får opp at det kommer til og skje nå i april 2007...puh...får hjertebank jeg nå....pleier på det når noe stemmer :):)

Håper at jeg har rett da....:o)

Klem

Skrevet

Hallo vennen!!

Eg har vore vakt på juniorklubben.Hjelpe eldstejenta med å være vakt litt tenkte eg.Så måtte eg inn her å sjå her eg då.Og då las eg noko temmelig spennende altså!!!JØSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja dette blir spennende å sjå altså!!!

Ja Elastica såg at me sat å skålte,og feira noko i april,men ikkje kva.

Skal jammen passe på å tippe framover og ja.Skal halde deg oppdatert.

Men du,du seier du ser mannen min starter for seg sjølv sommeren 2008,men vil det sei at han er i den gamle jobben sin fram til dess? I full jobb? Eller kjem han til å leige seg ut til andre firma i mellomtida? Eg er ganske sikker på at han blir sjukemeldt ut februar og,ser du det og? Men no skal eg sjå på sp dine vennen.Go klem til deg

Skrevet

Hei vennen !!

Så kos og se deg her da..prøver og legge fra meg pendelen jeg nå skjønner du...da jeg få en del sterke følelser her....føler veldig sterkt at mannen din vil leie seg ut til andre i mellom tiden..han kommer ikke til og begynne i full tid i gammle jobben....da han har så store planer....ja jeg ser også at han blir sykmeldt ut februar og muligens mars....

Ja nå må du virkelig tippe lotto altså...hihi...

Kos til deg :)

Skrevet

Ja eg føler det og veldig mykje slik du seier,men så er det jo så vanskelig å spå sine egne.Gjerne han seier opp, og ikkje starter igjen i den gamle jobben.Kan du sjå om det som han starter opp med er noko med hus/tomter/hytter,eller bilverkstad,eller kombinasjon av diverse??Klem til deg,og tusen takk for at du vil kikke på meg

Skrevet

føler veldig på bilverksted..men er ikke helt sikker....men var det bilde som dukka opp :)

klart jeg kikker på deg...bare koslig det...men når ser du graviditet på meg..?? er så nysgjerrig..hihi 07.08.75..

Klem

Skrevet

Hallo

Takk igjen.Ja du,det kan allerede være i april det skjer altså!!!Men positiv test i mai.Når i mnd har du mensen?Kan det stemme??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...