Gå til innhold

Hva jobber dere damer med?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg er intensivsykepleier... :o)

Trives veldig godt med det!!

 

 

For min del er det i alle fall sånn at en stor del av vennene mine har jeg fått gjennom studier eller arbeid. Synes det er så interessant når man treffer folk som jobber med noe helt annet enn det jeg driver med. Og i blant treffer man noen med yrker som man ikke engang tenkte at noen jobbet med. Som eksempel så kan jeg nevne en venninne av en venninne... Hun forsker på hvordan man best kan nyttiggjøre seg av slam (det som kommer ut av kloakkrør...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke jobb. Er utdannet hjelpepleier og har jobbet noen år i bhg, og trives godt med det. Ikke såå godt som hjelpepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne damen her er lege, og trives også godt med det!

 

Jeg er enig i at det er spennende å treffe andre mennesker med helt andre yrker, gjør det mye også gjennom mitt arbeide. Det er mye interessant å arbeide med, og det er vel noen ganger heller tilfeldig hvor en havner her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førskolelærer, og det er helt greit:) HAr lyst å videreutdanne meg slik at jeg kan jobbe i skolen etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet barn- og ungdomsarbeider og jobbet/skal jobbe i bhg. (hadde bare vikariat, men skal søke jobber så fort det kommer noen ledige)

 

Har veldig lyst til å gå videre på høyskolen jeg... Så søker nok barnvernspedagog om ikke lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er adjunkt og jobber ved en videregående skole der jeg underviser i norsk, historie og samfunnslære. Trives veldig godt som lærer. Fint å kunne dele skoleferiene med barna mine når jeg går ut i jobb igjen.

 

Helt enig i at det er spennende med venner i forskjellige yrker, både de som har"teoretiske yrker" og praktiske yrker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utdannet sykepleier, har tatt en mastergrad på BI. Jobber som salgssjef i et internasjonalt konsern. Veldig spennende jobb, møter masse spennende mennesker.

Høres ut som det er veldig varierte jobber her inne også. Gøy med noen som jobber med noe helt annet enn seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er Vernepleier / spesialpedagog, jobber i en barnebolig for autister, kjempe interessant :) Spesialpedagog utdannelsen tok jeg i fjor ved siden av jobben (+ gravid) ganske hardt, men det var verdt strevet!

Gleder meg til å begynne på jobb igjen 14 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet sosionom og jobber i en PU-bolig. Har lyst å ta videreutdanning i spes.ped, men det må bli om noen år. Er glad i jobben min, både de som jobber der og de som bor der, og skal bli godt å komme tilbake. Men mest av alt har jeg lyst inn i skoleverket og jobbe direkte mot personer med atferdsvansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet førskolelærer, men det er vanskelig å få jobb som det her, så jeg jobber i butikk.. Ikke så veldig interresant..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utdannet hudpleier,men jobber nå som assistent i bhg. Skal ta skole til høsten. Men er litt usikker på hva. Mye å velge mellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lege. Nettopp ferdig med turnustjenesten og skal begynne som "ordentlig" lege når jeg går ut igjen i jobb. Litt skummelt, men gleder meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber nå 40 % som pedagogisk leder. Blir nok mer skole etterhvert tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jordmor student eller har bare litt under ett år igjen av praksisen min.kjempekjekk jobb,kan anbefale det til andre som vill ta det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her var tråden jeg tenkte på, søkte på sosionom så var det litt fære treff.

 

Jeg er da ingeniør i oljebransjen, jobber kun sporadisk offshore. Regner med å jobbe 80% det første året (kanskje fler) etter permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikksjef i skobutikk, men sier opp jobben i april for å være hjemme med Sofie til hun er to år. Skal ta kveldsskole for å bli helsesekretær i et år da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til våren er jeg færdig med desentralisert studie: sosionom:)

Så pappa perm ukene ..ja da er jeg på skolen! så får brukt hode litt også:)

Har fast jobb i barnehage..som jeg har jobbet i 6 år.

Så får vi se hva som skjer fremover?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konditor, tok mesterbrevet i fjor sommer. Lyst å starte for meg selv, men det er 80% kjangs for at det får på "ræva" så ikke akurat så kult.

Tenkte søke som hjelpelærer på koditorlinja her jeg bor, men tør ikke gå inn å spørre...litt teit kanskje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...