Gå til innhold

Godkveld nattinatt :):) har du tid til meg ;);) hihi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått Yrkesrett attføring og ble kjempeglad for det...det jeg lurte

på er om noen av dere ser om jeg får dekket skolen..altså om aetat/ Nav betaler skolen for meg?? For hitill har jeg betalt av egen lomme..

Lurer også litt på dette rundt jobb/kariere..om jeg vil få en jobb etter juni..eller ser dere meg fortsette på skolebenken?? eller hjemme med en spire i magen??

Mannen min begynnte i ny jobb i dag..vil han få fast jobb der etterhvert??

Når vil jeg bli gravid..og hvor mange barn ser dere på oss??

Uff ble mye på engang dette her..håper noen tar seg tid til og svare meg :):

070875 - Jeg

120474 - mannen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Du dette var artig!!! Her sitter me begge å skriver til den andre,he he.

Skal sjå eg.Kan først sei at eg får dekka for barnepass,og for reise,og det er bra summer.Og eg fekk ein eingangsum på bøker på 6000 kr.Men skal sjå eg.Du bet for å gå på skulen,altså skulepenger?Det var ikje på mitt studie.Eg føler du får dekt noko av det det koster,at de går etter noko satser.Men du får absolutt støtte til skulen.Er ikkje det slik for deg og at du får den som yrkesretta attføring?Det er det for meg.

Eg ser deg videre på skulen eg,men og med ei spire i magen altså.Vist du får penger og i frå lånekassen,vil du få masse som stipend,det gjorde eg.Eg ser deg gravid i mai,med ei jente,men eg føler det at du fortset skulen altså.Er den på to år?

Jobben til mannen din er eg ikkje heilt sikker på,men eg føler det slik at om han ønsker,så får han fast der,om det ikkje dukke r opp noko anna han vil...,det kan være,men jobb får han.Men om han er heime litt med den lille og,perm???.Spør når tida nærmer seg vennen.

Eg føler tre stykker,kanskje fire.Go klem til deg

Skrevet

hehehehe....åå hærregud...fire unger..jeg tror du er gal jeg..hihi..jeg som har sett for meg bare en..hehe..Jeg møtte på en mann i vinter som sa at jeg ville bli gravid i mai...og at jeg ville gå fra mannen min i april?? stemmer det...?? skjønner ikke hvordan han kunne utale seg om det..en fyr som kom bort til meg på en fest..og bare leste meg som en åpen bok...skummelt...!!!

Ja jeg får også dekka skolebøker og reise...jo skolen får jeg som yrkesretta...altså får betalt får og gå på skolen...den utdannelsen jeg tar nå..markedsøkonom er på et år..er ferdig i juni...håper jeg klarer og bestå??

God klem

Skrevet

Hm,ja kvifor såg eg skulegang videre då?Å ja,du klarer det veldig fint,du vil bestå den.Det eineste eg lurer på,men dette er eg ikkje sikker på altså,er om du utsetter ein eksamen til hausten,kanskje pga formen til å begynne med i graviditeten? Men skulen vil gå fint altså!!Men eg får ikkje opp at du går frå mannen din.Eg føler dere er mykje meir samansveiste no enn tidligere.

Skrevet

Så du mener jeg vil bli mye dårlig ?? om jeg blir gravid i mai som du ser..så har jeg eksamen i juni...kanskje jeg får eget rom da med spy bøtte...hahahaha....

Ja, jeg og mannen min har det kjempefint vi nå altså...må nok takke deg for mye av hjelpen :):) du har vært min lille hobby psykolog..hehe...håper ikke jeg har mase får mye på deg :)

Klem til deg

Skrevet

Hallo vennen

Der fant eg innlegget ditt!!Forsvinner fort her på sidene.Eg får igrunnen ikkje opp at du blir mykje dårlig altså,men meir ett valg du tar dette.

Men eg ser du blir eindel trøtt,og har lyst å utsette den heller. Så lurer eg på...dersom du har litt studie i løpet av det året,så får du jo mykje penger frå lånekassen om du søker om lån og stipend,som stipend.Eg er ikkje sikker altså,men eg ser ikkje at du blir så veldig dårlig,som sagt,meir ett valg. Og kjekt å høyre at det var litt til hjelp at me snakka ilag her inne då du hadde det litt stritt.Husker at eg absolutt ikkje fekk opp at du skulle gå fra mannen din den gongen,og heldigvis har det ordna seg for dere.Og det ser veldig fint ut framover.

Men du,studiet klarer du veldig godt altså.

Klem

Skrevet

takk for det vennen :) det var godt og høre...men når er det du ser at jeg blir gravid da...?? har el 25januar...vil det skje noe da??

Glad for at du er så fin og prate med :) hihi...ei sikkelig god jente du...får lyst til og gi deg en sikkelig klem...hehe

Klem fra meg

Skrevet

Ein skikkelig klem til deg og.Ja då ser eg det med el,og mens,så det kan stemme då ja.Ja du er så grei å snakke med du og vennen.Go klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...