Ålesund78 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er det flere som har vondt i tissen? Det er akkurat som det står en kniv oppi skrittet så stråler det ut i eggstokkene på en måte. Jeg er i uke 15 og andregangs fødende. Husker ikke om det var slik med 1 mann. Man glemmer jo så fort!
VinterSol+2 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 det er ikke urinveisinfeksjon da? kan huske fra en skikkelig kraftig en jeg hadde for mange år siden at det svei som nåler eller kniver når jeg skulle tisse.. og ellers også.. dersom det er det, bør du jo få det sjekket ut så du ikke får nyrebekkenbetennelse..
EvyHO Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Bekkenløsning? Min bekkenløsning sitter i skrittet, og slik pleier jeg å beskrive smerten: Det sitter et barberblad litt sånn oppi tissen (ganske langt frem), den sitter innefor huden. Og hver gang jeg setter ned det ene beinet (og legger tyngde på det, f.eks når jeg går), eller jeg strekker det litt langt ut eller opp så "presses" dette barberbladet inni tissen. jeg er tredjegangs og har fått det slik hver gang... krykker er tingen! Jeg bruker det ikke til "små-turer" men når jeg går fra parkeringsplassen og inn på kontoret, eller om jeg må på butikken eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå